دنیا نژادیان مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ساحلی برمی شود

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه دنیا نژادیان آبادان با بیان این که به دلیل نبود زیرساخت لازم مجبور شدیم سهمیه تیم لیگ رجحان فوتبال ساحلی مان را به ملوان گناوه واگذار کنیم، گفت: کوشش می کنیم در این فاصله بتوانیم زیرساخت لازم را در آبادان ایجاد کنیم تا دیگر زنگ تفریح تیم ها نباشیم.

دنیا نژادیان مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ساحلی برمی شود

عبدالله دنیا نژادیان در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد چرایی واگذاری سهمیه تیم فوتبال ساحلی دنیا نژادیان آبادان به ملوان گناوه، اظهارکرد: من مجبور شدم که این سهمیه را واگذار کنم زیرا در آبادان زیرساخت لازم را نداشتیم. داشتن یک زمین استاندارد از نیازهای اصلی این رشته است. موردی که به خاطر نداشتن آن، طی سال های گذشته واقعا در دیدارهای خانگی متضرر شده بودیم.

وی بیان نمود: اگر سال جاری هم می خواستیم در لیگ برتر کشور تیم داری کنیم، در آبادان نمی توانستیم زیرا زمین استاندارد نداشتیم و باید بازی هایمان را در بوشهر میزبانی می کردیم. بنابراین تصمیم گرفتم سهمیه را واگذار کنم تا در لیگ 2 کار کنیم و در این فاصله بتوانیم زیرساخت لازم را در آبادان ایجاد کنیم و همچنین به کشف استعدادها پرداخته و مقتدرانه مجددا به لیگ برتر برگردیم.

مدیرعامل باشگاه دنیا نژادیان آبادان گفت: من نمی خواستم تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور زنگ تفریح تیم ها باشد و بهترین کار را واگذاری سهمیه دیدم تا طی سال های آینده بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم ایجاد کنیم.

وی با قدردانی از فرماندار آبادان و مسئولان اداره کل ورزش خوزستان، اضافه کرد: امیدوارم در ادامه راه با یاری این مسئولان بتوانیم ورزشگاه استاندارد احداث و نام فوتبال ساحلی خوزستان را در کشور پرآوازه کنیم. قول می دهم یک تیم قوی بسازم و مجددا در لیگ برتر شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5163

به "دنیا نژادیان مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ساحلی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا نژادیان مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ساحلی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید