حمایت از طرح های نوآورانه استارت آپ ها

به گزارش گیگابلاگ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح های نوآورانه در حوزه مدیریت پسماند اطلاع داد و گفت: شهرداری منطقه 4 این آمادگی را دارد تا از طرح های نوآورانه استارت آپ ها در حوزه مدیریت پسماند حمایت کند.

حمایت از طرح های نوآورانه استارت آپ ها

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، ابوالفضل ابراهیمی در اولین نشست از سلسله نشست های ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه ضمن تأکید بر ناکارآمدی روشهای قدیمی در اداره شهر و لزوم گفتمان سازی پیرامون اکوسیستم استارت آپی و حرکت های نوآورانه برای حل چالش های شهری، گفت: تصمیم گیران آینده شهر، کسانی خواهند بودد که دستی بر آتش تفکر فناوری های نوین، تکنولوژی اطلات و استارت آپ ها داشته باشند.

او اضافه نمود:که اگر شهرداری مهم ترین مسائل شهر را با مشارکت و حضور مردم و استفاده از خرد جمعی حل نماید قطعا پیروز تر خواهد بود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 4 اضافه نمود: شهرداری منطقه 4 به دنبال اجرای فعالیت های نوآورانه در همه موضوعات پسماند شهری، از مدیریت فراوری پسماند و فرآیند جمع آوری تا بازیافت و فروش مجدد پسماند، غربالگری پسماند و آموزش و فرهنگ سازی است.

ابراهیمی گفت:سیاست راهبردی مدیریت شهری منطقه 4 برای حل چالش های شهری استقبال و حمایت از استارت آپ هاست.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 4 اضافه نمود: در حال حاضر بستر لازم برای حضور و فعالیت جدی استارت آپهای حوزه مدیریت شهری در منطقه 4 فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7983

به "حمایت از طرح های نوآورانه استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های نوآورانه استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید