حمایت ترامپ از ریاست جمهوری دخترش ایوانکا

به گزارش گیگابلاگ، دختر ترامپ (ایوانکا) و همسرش (جرد کوشنر) هم اکنون به عنوان مشاور و دستیاران ویژه رئیس جمهور بدون دریافت حقوق در کاخ سفید فعالیت می نمایند.

حمایت ترامپ از ریاست جمهوری دخترش ایوانکا

ترامپ از ریاست جمهوری دخترش ایوانکا اعلام حمایت کرد و او را برای این سمت شایسته دانست.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ این مطلب را در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هوادارنش گفت.

دختر ترامپ (ایوانکا) و همسرش (جرد کوشنر) هم اکنون به عنوان مشاور و دستیاران ویژه رئیس جمهور بدون دریافت حقوق در کاخ سفید فعالیت می نمایند.

ایوانکا متولد 1981 میلادی (1360 شمسی) است.

قبل از این در مطالب افشا شده به نقل از خواهر ترامپ، او ایوانکا را ترامپ کوچک توصیف نموده بود.

دونالد ترامپ رئیس ایالات متحده آمریکا روز آدینه در سخنرانی گفت که امیدوار است یک زن را در سمت ریاست دولت امریکا ببیند اما نمی خواهد سناتور کامالا هریس در این سمت باشد.

خانم کامالا هریس قبل از این به عنوان معاون جو بایدن کاندیدای دموکرات ها برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا معرفی گردید. در صورت پیروزی جو بایدن، او در سمت معاون رئیس جمهور، فعالیت خواهد نمود.

انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، در آبان ماه برگزار می گردد.

هنگامی که ترامپ گفت اولین رئیس جمهور زن، هوادارنش شروع به تشویق کردند و واکنش نشان دادند و ترامپ هم گفت: همه می گویند خواستار ایوانکا هستیم... من آنها را سرزنش نمی کنم.

او با زیر سوال بردن سناتور آمریکایی کامالا هریس برای سمت معاون رئیس جمهور آینده آمریکا یا سمت رئیس جمهور آینده این پرسش را عنوان نمود که آیا او زیباست؟ ... و همزمان حاضران در سخنرانی ترامپ، به نشانه تمسخر و علیه کامالا هریس، واکنش نشان دادند.

سخنان ترامپ درباره کامالا هریس هنگام برنامه انتخاباتی در فرودگاه منچستر در نیو همشایر امریکا و در عصر آدینه (دیروز) مطرح شد.

او بار دیگر با تمسخر هریس به دلیل کسب 15 درصد از حمایت انتخاباتی در انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری، از اینکه او این بار قبل از شروع رقابت های مقدماتی انتخابات 2020 کنار کشید به شدت علیه وی سخن گفت.

ترامپ درباره کامالا هریس گفت: او رقابت ها را ترک کرد زیرا او هیچ رایی کسب نکرد ... احتمالا این فرد تبدیل به رئیس جمهور تو می گردد ... معتقدم چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

وی همچنین گفت که از ایده حضور یک زن در کاخ سفید و سمت ریاست دولت امریکا استقبال می نماید اما این فرد ابتدا باید حمایت ملت امریکا را کسب کند.

ترامپ ادامه داد: شما می دانید که من می خواهم اولین زنی که سمت ریاست را می بیند نیز ببینم اما نمی خواهم ببینم زنی با این شیوه که او انجام می دهد این سمت را کسب کند. او (کامالا هریس) شایسته این سمت نیست.

کامالا هریس نخستین زن رنگین پوست در تاریخ امریکاست که برای سمت معاونت ریاست جمهوری، کاندیدا می گردد.

-

-

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5514

به "حمایت ترامپ از ریاست جمهوری دخترش ایوانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ترامپ از ریاست جمهوری دخترش ایوانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید