خبرنگاران ثبت نام 44.5 درصد دانش آموزان شاهین دژ در سامانه آموزشی شاد

به گزارش گیگابلاگ، مهاباد- خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ گفت: 44.5 درصد از مجموع دانش آموزان سه مقطع تحصیلی مدارس این شهرستان در سامانه آموزشی شاد ثبت نام کرده اند.

خبرنگاران ثبت نام 44.5 درصد دانش آموزان شاهین دژ در سامانه آموزشی شاد

سیاوش اسعدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هم اکنون تمامی مدیران، 95 درصد معلمان و 44.5 درصد دانش آموزان این شهرستان با عضویت در این سامانه مشغول به تدریس و فراگیری علم و دانش هستند.

وی ادامه داد: سه درصد دانش آموزان مناطق روستایی و صعب العبور شاهین دژ از هیج گونه امکانات تصویری و اینترنتی برخوردار نیستند که با توزیع بسته های آموزشی و حضور معلم در قالب کلاس های چند نفره ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی امر آموزش در این مناطق جریان دارد.

وی دلیل عضو نشدن تعدادی از دانش آموزان را مشکل اینترنت، نبود موبایل هوشمند و تبلت در خانواده ها، ضعف مالی و کم برخوردار بودن والدین و همچنین نا آشنایی والدین و دانش آموزان در خصوص نصب سامانه شاد مطرح نمود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ با اشاره به اینکه عضویت در این سامانه ضروری است، گفت: خانواده ها باید نسبت به عضویت فرزندان خود در این نرم افزار جدیت به خرج دهند چون احتمال دارد امتحان برخی از مقاطع تحصیلی در این سامانه برگزار شود.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس باعث شد وزارت آموزش و پرورش برای ادامه آموزش و تحصیل دانش آموزان از فضای مجازی، تلویزیون و برنامه های مختلف استفاده کند.

شاهین دژ از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و دارای 14 هزار نفر دانش آموز با 159 مدرسه شهری و روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3732

به "خبرنگاران ثبت نام 44.5 درصد دانش آموزان شاهین دژ در سامانه آموزشی شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام 44.5 درصد دانش آموزان شاهین دژ در سامانه آموزشی شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید