خبرنگاران سند اجرایی 1400، موجب توسعه اردستان می گردد

به گزارش گیگابلاگ، کاشان- خبرنگاران- فرماندار اردستان گفت: توسعه بیشتر این شهرستان را با تدوین سند اجرایی 1400 که از فردا به اداره ها ابلاغ می گردد، در آینده شاهد خواهیم بود.

خبرنگاران سند اجرایی 1400، موجب توسعه اردستان می گردد

حمیدرضا تاملی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری اردستان با اشاره به بحث لزوم مدیریت هوشمند اعلام کرد: 1400 طرح و خدمت در قالب این سند اجرایی دیده شده است.

وی افزود: موضوع هایی در قالب آن سند وجود دارد که قابل اجرا است و تا هفته دولت آینده باید همه آن ها به اجرا درآید و مدیرانی که توانایی ندارند، از قطار خدمت پیاده شوند تا تعهد به مردم را انجام دهیم.

فرماندار اردستان تاکید نمود: مدیران باید در راستای تحقق ماموریت دستگاه ها بیشتر کوشش و خواسته های هدفمند مردم را پیگیری نمایند و در این ارتباط از یاری و نظرهای مردمی برخوردار شوند.

وی ضعف نمایندگان حقوقی اداره ها در نشست های رسیدگی در دادگاه ها را عنوان کرد و از مدیران دستگاه ها خواست تا موضوع را جدی بگیرند و اقدام لازم را انجام دهند تا حقی از دستگاهی ضایع نگردد.

تاملی در ادامه نیز اظهارداشت: موضوع بافت تاریخی و گردشگری اردستان از دغدغه های جدی است که باید در حوزه مدیریت شهری و روستایی به آن توجه نمایند.

فرماندار اردستان در خصوص بازتاب فعالیت ها و خدمات اداره ها در جامعه اعلام کرد: مدیران دستگاه ها باید ارتقای روابط عمومی و همکاری موثر با رسانه ها را در دستور کار داشته باشند، موضوع اطلاع رسانی را جدی بگیرند و ارتباط مستمر و موثر با اصحاب رسانه برقرار نمایند.

وی افزود: همچنین موضوع دیدار مردمی بسیار مهم است و این نگرانی ها وجود دارد که وقتی فردی به دستگاهی مراجعه می نماید، بعضی رفتارها صورت می گیرد که نشان دهنده بی اطلاعی کارکنان از بخشنامه ها است و بعضی اداره ها باید برای ارتقای رضایتمندی مراجعان بیشتر کوشش نمایند.

تاملی در ادامه به موضوع بچه ها و نوجوانان اشاره نمود و گفت: توجه به این قشر لازم است و مسایل آنها باید مد نظر خانواده ها باشد تا در آینده افرادی موثر برای جامعه داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به وجود تعداد زیادی از توانخواهان در اردستان اعلام کرد: جای تاسف است که شهرستان با کمبود هیات ورزشی معلولان روبه رو است که می طلبد در راستای راه اندازی آن اقدام گردد.

فرماندار اردستان موضوع گرانی را نیز عنوان کرد و از اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های مسوول خواست تا با این پدیده برخورد جدی نمایند.

وی به ابلاغ جدید تقسیمات مرزی شهرستان از سوی استانداری اصفهان اشاره و تشریح کرد: با پیگیری نماینده مجلس، تصویب هیات وزیران و مسوولان تقسیمات کشوری تاسیس بخش مهاباد در سال گذشته ابلاغ و نقشه تعیین مرزی بین بخش ها تهیه شد که با اجرای آن مشکل چندین ساله مرزها رفع خواهد شد.

تاملی افزود: ایرادهای در زمینه تقسیمات کشوری در اردستان از نظر کارشناسی وارد است و بعضی مصوبه ها در تناقض و تعارض با هم قرار دارند اما به هر روی به عنوان مجری و نماینده دولت، مکلف به اجرای آن ها دوراز هر گونه هیجان و جانبداری هستیم.

وی تاکید نمود: بنا داریم یک بار برای همواره این تقسیمات را اجرایی کنیم و از دلسوزان و پیگیران درخواست داریم از اظهار نظرهای بدون اطلاع و غیرکارشناسی خودداری نمایند و کسانی که صلاحیت ندارند، به این موضوع ورود نداشته باشند و احساسات مردم را جریحه دار ننمایند.

فرماندار اردستان همچنین برخورد جدی و بازدارنده با ساخت و سازهای غیرمجاز را مطرح و از کوشش شورای تامین در این زمینه قدردانی کرد.

وی به افزایش تعداد پرونده های توهین در دادگستری اشاره نمود و گفت: افزایش پرونده ها باید از سوی شورای فرهنگ عمومی و نهادهای فرهنگی و ارگان های مربوطه بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در این راه کوشش بیشتری انجام گردد.

تاملی افزود: این شرایط در شان شهرستان فرهنگی اردستان نیست و دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های دعواهای روستاییان از نظرهای افراد معتمد، مسوول و خبره محلی استفاده نمایند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا توضیح داد: این ویروس همچنان در شهرستان وجود دارد و امروز برای دومین بار شرایط سفید منطقه به زرد تبدیل شد که باید موضوع را جدی بگیربم و شبکه بهداشت و درمان مناطق دارای آلودگی بیشتر را تعیین و راه حل مناسب ارایه نماید و مردم را نیز آگاه کند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4494

به "خبرنگاران سند اجرایی 1400، موجب توسعه اردستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سند اجرایی 1400، موجب توسعه اردستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید