خبرنگاران واحدهای صنفی که مغازه های خود را تعطیل نکنند پلمب می شوند

به گزارش گیگابلاگ، مهاباد- خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: بر اساس تصیم ستاد مبارزه با ویروس کرونا واحدهای صنفی که مغازه های خود را تعطیل نکنند، پلمب خواهند شد.

خبرنگاران واحدهای صنفی که مغازه های خود را تعطیل نکنند پلمب می شوند

حسن عبدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان فعالیت تمام واحدهای صنفی به غیر از سوپر مارکت ها، مغازه های عرضه مواد پروتیینی، نانوایی ها و مراکزی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می نمایند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تصمیم بر این است که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی با صاحبان متخلف صنفی برخورد جدی گردد اضافه کرد: بعضی از واحدها بدون توجه به شرایط حساس کنونی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت، ادامه می دهند که این امر باعث حساس شدن مردم و جامعه شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم و اصناف با ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا ادامه داد: با توجه به تاکید مقام عالی استان و شهرستان و اینکه مهمترین اولویت همه سلامتی و حفظ جان شهروندان است، همه واحدهای صنفی (به غیر از واحدهای اعلام شده) ملزم به تعطیلی واحد خود تا اطلاع ثانویه هستند.

وی گفت: تا به امروز بیش از 10 قلیان سرا در سطح این شهرستان با وجود ابلاغیه قبلی با تخطی از دستورالعمل بهداشتی با حضور مسوولان ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان پلمب شده و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن های 124 و 42449974 گزارش دهند.

در چند روز گذشته بعضی از اصناف بوکان بدون توجه به اخطارهای ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان اقدام به باز کردن واحدهای صنفی خود نموده بودند.

بوکان بعد از ارومیه دومین شهر آلوده آذربایجان غربی به لحاظ افراد آلوده به ویروس کرونا است.

طبق آخرین آمار تا به امروز 58 نفر در بوکان به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد 41 نفر نیز با بهبودی ترخیص شده اند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3069

به "خبرنگاران واحدهای صنفی که مغازه های خود را تعطیل نکنند پلمب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای صنفی که مغازه های خود را تعطیل نکنند پلمب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید