رئال مادرید هم مشتری ستاره ایتالیایی شد خبرنگاران

به گزارش گیگابلاگ، رئال مادرید نیز یکی از باشگاه هایی است که به جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر علاقه مند است.

رئال مادرید هم مشتری ستاره ایتالیایی شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیکولو بارلا در یک سال و نیم اخیر و زیر نظر آنتونیو کونته تبدیل به یکی از بهترین هافبک های اروپا شده و تیم های زیادی خواهان جذب او شده اند. نیکولو بارلا در این مدت به ترکیب ثابت تیم ملی ایتالیا نیز راه یافته و حالا نشریه آ.اس مدعی شد رئال مادرید نیز شرایط جذب این هافبک خلاق و 24 ساله را زیر نظر گرفته است.

در ماه های اخیر اخبری در مورد تمایل بارسلونا، لیورپول و بایرن مونیخ نیز جذب نیکولو بارلا منتشر شده است. میانگین سنی خط هافبک رئال مادرید با حضور بازیکنانی چون لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس رو به افزایش بوده و مدیران این باشگاه به دنبال جذب گزینه های جدید هستند. البته مدیران باشگاه اینتر از علاقه سایر باشگاه ها به جذب این بازیکن آگاه بوده و به زودی قصد دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کند. قرارداد فعلی بارلا با اینتر در سال 2024 به انتها می رسد و مذاکرات برای حفظ این هافبک ارزشمند آغاز شده است.

نیکولو بارلا در ماه ای اخیر با ثبت سه گل و ارسال 10 پاس گل در 30 مسابقه یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایتالیا بوده و نقش مهمی در اوج گیری نراتزوری داشته است. رقمی در حدود 55 میلیون یورو برای خرید نیکولو بارلا تعیین شده، اما بعید است اینتر تمایلی به فروش او داشته است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8313

به "رئال مادرید هم مشتری ستاره ایتالیایی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید هم مشتری ستاره ایتالیایی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید