راهیابی خالدان به مرحله دوم، حسین زاده از دور رقابت ها حذف شد

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاهین خالدان دومین نماینده تنیس ایران در رقابتهای بین المللی فیوچرز ترکیه امروز (22 آذر ماه) به مصاف نماینده آلمان رفت و با شکست وی پیروز شد به دور بعدی رقابتها راه پیدا کند. وی فردا (23 آذر ماه) در دومین دیدار خود به مصاف نماینده روسیه می رود. همچنین محسن حسین زاده دیگر تنیسور ایرانی با قبول شکست مقابل تنیسوری از ایتالیا از دور رقابت ها حذف شد.

راهیابی خالدان به مرحله دوم، حسین زاده از دور رقابت ها حذف شد

در جدول مقدماتی این رقابتها تنیسورهایی از کشورهای ایتالیا، ایران ، اتریش، بلاروس، اتریش، آلمان ، رومانی، بلغارستان، آذربایجان، هلند، اسلواکی، چک ، اکراین، فرانسه ، زیمباوه، کانادا، ترکیه، استرالیا، سوئیس، گرجستان، سوئد، آمریکا و لتونی حضور دارند.

رقابتهای تنیس بین المللی فیوچرز از 14 تا 28 آذر ماه به میزبانی ترکیه در حال پیگیری است. تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت دو هفته به مصاف حریفان خود می رود.

ملی پوشان تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه 3 آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان) ، تیم های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می گردد آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 423

به "راهیابی خالدان به مرحله دوم، حسین زاده از دور رقابت ها حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی خالدان به مرحله دوم، حسین زاده از دور رقابت ها حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید