رونق بخش فراوری قم در گرو تامین 30 هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش گیگابلاگ، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: 30 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام بخش فراوری استان که بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند احتیاج است.

رونق بخش فراوری قم در گرو تامین 30 هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد حاجی زمانی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: این همایش با هدف معرفی توانمندی های سرمایه گذاری در قم با توجه به امکانات بالقوه در این استان در بخش های معدن، صنعت، گردشگری و کشاورزی است تا بتوانیم منابع مالی را برای استفاده از این ظرفیت ها به قم جذب کنیم.

وی ادامه داد: منابع سیستم بانکی در استان قم چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، سپرده های محدودی هستند که باید به بخش های مختلف تخصیص پیدا نمایند، حتی اگر به فرض محال همه این منابع به بخش فراوری و صنعت استان تخصیص یابد، قادر نیست که سرمایه در گردش واحدهای فراوریی قم را پوشش بدهد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: احتیاج به سرمایه ثابت برای بخش فراوری استان داریم و به همین دلیل باید به دنبال جذب سرمایه گذاران از نقاط دیگر کشور و دنیا به قم باشیم تا بتوانیم که تزریق منابع مالی جدید به بخش فراوری استان را انجام بدهیم.حاجی زمانی 30 هزار میلیارد تومان را اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل طرح های نیمه تمام بخش فراوری قم دانست و توضیح داد: این طرح ها پیشرفت بالای 40 درصد دارند، این به غیر از طرح های جدید فراوریی است که باید در استان اجرا شوند.

وی اعلام نمود: 80 طرح سرمایه گذاری در پنج بخش دارای توجیه فنی، مالی و مالی برای همایش سرمایه گذاری استان قم آماده شده، برای بعضی از این طرح ها تهیه زمین و استعلامات اداری اجرا شده است و همه این طرح ها قادر هستند که بازگشت سرمایه سریع حتی در حد سه سال را داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1180

به "رونق بخش فراوری قم در گرو تامین 30 هزار میلیارد تومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق بخش فراوری قم در گرو تامین 30 هزار میلیارد تومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید