فاز اول اسکله خورخان بردخون تا سرانجام 99 به بهره برداری می رسد

به گزارش گیگابلاگ، مبلغ 60 میلیارد ریال از اعتبار سفر رئیس جمهوری برای تکمیل اسکله خورخان در شهرستان دیر استان بوشهر اختصاص یافت که تا سرانجام سال 99 فاز اول اسکله به بهره برداری می رسد.

فاز اول اسکله خورخان بردخون تا سرانجام 99 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بخشدار بردخون گفت: از دهه فجر سال 98 تا به امروز قریب 25 میلیارد ریال در زمینه عمران و بهسازی روستایی، اجرای طرح های مختلف روستاها، ورزش، گسترش فضای سبز، آب رسانی، محیط زیست و شبکه برق روستایی هزینه شده است.

علی اخلاقی افزود: در این مدت شهرداری بیش از 37 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح ها و پروژه ها هزینه نموده و قریب 36 میلیارد ریال نیز توسط دستگاه های دیگر در بخش بردخون هزینه شده است.

شهردار بردخون نیز گفت: شهرداری با وجود همه مسائل و کمبودها کوشش نموده هفته دولت سال جاری در زمینه عمران شهری و خدمت رسانی به مردم شهر، پروژه هایی داشته باشد که در مجموع بیش از 35 میلیارد ریال هزینه شده است.

عبدالخالق قایدی افزود: شروع عملیات زیباسازی ورودی شمالی شهر با اعتبار 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و داخلی، بهره برداری از زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر شهر از محل اعتبارات داخلی، بهره برداری از پیاده روسازی با اعتبار 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و بهره برداری از مجموعه ورزشی جنوب شهر با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی اجرا شده است.

وی افزود: بهره برداری از زیباسازی ورودی جنوبی شهر شامل تعریض، رفیوژه و مبلمان از محل اعتبارات داخلی، بهره برداری از پلازا درون شهری با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و احداث کانال دفع آب های سطحی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال گوشه دیگری از فعالیت های شهرداری بردخون بوده است.

قایدی ادامه داد: 90 درصد کوچه های شهر بردخون آسفالت شده و امید داریم که بقیه کوچه ها نیز به زودی زیرسازی و آسفالت شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5569

به "فاز اول اسکله خورخان بردخون تا سرانجام 99 به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول اسکله خورخان بردخون تا سرانجام 99 به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید