فیلم ، ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته چه شد؟

به گزارش گیگابلاگ، مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پخش تصاویری از لاشه یک موجود ناشناخته، عجیب و نادر در فضای مجازی استان گفت: پس از اعزام یک تیم محیط زیست به منطقه به همراه کوهنوردانی که لاشه را کشف نموده بودند، متاسفانه اثری از لاشه پیدا نشد.

فیلم ، ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته چه شد؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، سید اسدالله هاشمی اضافه کرد: طبق آنالیز های اجرا شده براساس فیلم منتشر شده از این لاشه و نظر کارشناسانه اساتید جانورشناس دانشگاه یاسوج اعلام کردند که از روی شکل فک و دندان های لاشه می توان گفت که این لاشه از خانواده سگ سانان است.

  • کشف لاشه یک موجود عجیب در منطقه شکار ممنوع خرم ناز بویراحمد

هاشمی شرح داد: یک تیم از محیط زیست استان را به همراه کوهنوردانی که این لاشه را کشف نموده بودند به محل لاشه برای بازدید میدانی، نمونه برداری و انجام آزمایشات اعزام کردیم اما متاسفانه لاشه را پیدا نکردند.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: تشخیص نهایی در خصوص این که لاشه چه جانوری است، داده نشده چراکه هیچ چیزی از لاشه برای نمونه برداری برجای نمانده بود و در فیلم هم معین نیست.

چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه 99 تصاویری از لاشه یک موجود ناشناخته، عجیب و نادر در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد انتشار یافت که براساس اطلاعات کوهنوردان، این لاشه در منطقه خرم ناز شهرستان بویراحمد کشف شده است. منطقه خرم ناز شهرستان بویراحمد یکی از مناطق شکار ممنوع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاع 2500 متر از سطح دریا منطقه ای با پوشش گیاهی بسیار زیبا، رودخانه و حیات وحش وجود دارد که به منطقه شکار ممنوع خرم ناز شناخته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3897

به "فیلم ، ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، ماجرای کشف لاشه عجیب و ناشناخته چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید