لیگ قهرمانان آسیا، چالش استقلالِ نصفه ونیمه مقابل یک حریف خوش یمن ، کار سخت شهر خودرو در تاشکند

به گزارش گیگابلاگ، لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری 4 ملاقات وارد هفته دوم خود می گردد, جایی که تیم های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مصاف رقبا یشان می فرایند.

لیگ قهرمانان آسیا، چالش استقلالِ نصفه ونیمه مقابل یک حریف خوش یمن ، کار سخت شهر خودرو در تاشکند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با قیمت تور لحظه آخری بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران, رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امروز (دوشنبه) با برگزاری ملاقات های گروه های A و B وارد هفته دوم می گردد.

پاختاکور- شهر خودرو

در نخستین بازی دور دوم, نماینده چهارم کشور مان کار سختی در ازبکستان خواهد داشت. شهر خودرو که بازی اولش را در مرحله گروهی این مسابقات با 2 گل به مدافع عنوان قهرمانی, الهلال عربستان واگذار نموده باید برای اینکه خودی در گروهش نشان دهد, دست پر از تاشکند خارج گردد. شهر خودرو، الرفاع بحرین و السیلیه قطر را در مرحله پلی آف از پیش رو برداشته است تا برای نخستین بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

شاگردان مجتبی سرآسیایی با شکست 2 بر صفر هفته گذشته مقابل فولاد در لیگ برتر نشان داده اند که صلابت نیم فصل نخست را بعد از جدایی یحیی گل محمدی ندارند, مخصوصاً اینکه آنها هم باید مانند 3 نماینده دیگر ایران 3 بازی دور رفت دور از خانه باشند و این عامل هم ممکن است باعث افزایش سختی کار این تیم مشهدی گردد. شهر خودرو یی ها که در بازی با الهلال محمد حسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند, احتمالاً در این ملاقات نیز از حضور مدافع آماده شان محروم خواهند بود.

برخلاف شهر خودرو, پاختاکور در هفته اول پیروز شده در خانه از سد شباب الاهلی امارات با نتیجه 2 بر یک عبور کند. این تیم که عنوان پرافتخارترین باشگاه ازبکستان را به خود اختصاص داده, همواره تیم های ایرانی را- مخصوصاً در تاشکند- اذیت نموده و مطمئناً در این ملاقات نیز به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود. این ملاقات از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) با قضاوت کریشنا دیلون پریرا داور سریلانکایی در استادیوم مرکزی پاختاکور شروع می گردد.

الاهلی - استقلال

استقلال که این روز ها به عنوان یکی از آماده ترین باشگاه های ایرانی از آن یاد می گردد, باید امروز رودرروی یک تیم عربستانی قرار بگیرد. هر 4 تیم گروه A در بازی نخست شان به تساوی مشابه یک - یک رسیده اند تا همه چیز بین آنها تا الان برابر باشد. انتظار می رفت استقلال با توجه به نتایج درخشان در هفته های اخیر در بازی قبل الشرطه عراق را هم شکست دهد اما پیروز به این کار نشد تا حالا برای عقب نماندن در جدول به دنبال امتیاز از بازی سخت شان مقابل الاهلی باشد.

مدت هاست که بازی رودرروی تیم های ایرانی و عربستانی در این کشور ها برگزار نمی گردد و کشور سومی میزبان این مسابقات است. این ملاقات قرار است با درخواست الاهلی به عنوان میزبان در کویت برگزار گردد. قرارداد کریستین گروس سرمربی الاهلی به تازگی فسخ شده و راهنمایی الاهلی موقتاً به مازن بهکلی سپرده شده است, اتفاقی که می تواند در این شرایط به نفع نماینده ایران گردد. استقلال پیش از این در سال 2010 با الاهلی همگروه شده که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم به فزونی رسیده و پیروز شده از گروهش صعود کند. الاهلی در این سال از صعود باز ماند و باید دید این بار هم الاهلی برای استقلالی ها خوش یمن خواهد بود یا خیر.

فرهاد مجیدی برای این بازی شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی را مانند بازی قبلی در اختیار نخواهد داشت, شرایط مهدی قائدی که در عراق دچار مصدومیت شده, هنوز معین نیست و گفته می شد اگر او خیلی خوش شانس باشد می تواند به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین گردد. علاوه بر این هنوز سیاوش یزدانی و عارف غلامی نیز به آمادگی کامل برای بازی نرسیده اند. همه این مسائل چالش های استقلال در ملاقات با الاهلی به حساب می آیند. با توجه به مصدومیت دیاباته و قائدی باید انتظار حضور ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی را در نوک خط حمله استقلال در بازی امروز داشته باشیم. این ملاقات با قضاوت کو هیون جین از کره جنوبی برگزار خواهد شد.

برنامه کامل ملاقات های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا به توضیح زیر است:

گروه A- دوشنبه 28 بهمن

الشرطه عراق- الوحده امارات، 17:30 استادیوم حریری اربیل

الاهلی عربستان- استقلال ایران، ساعت 19 استادیوم جابر بن احمد کویت

گروه B- دوشنبه 28 بهمن

پاختاکور ازبکستان- شهر خودرو ایران، ساعت 14:30 استادیوم مرکزی پاختاکور تاشکند

شباب الاهلی امارات- الهلال عربستان، ساعت 17 استادیوم رشید دبی

گروه C- سه شنبه 29 بهمن

شارجه امارات- پرسپولیس ایران، ساعت 19:05 استادیوم شارجه امارات

التعاون عربستان- الدحیل قطر، ساعت 19:05 استادیوم ملک عبدالله

گروه D- سه شنبه 29 بهمن

العین امارات- النصر عربستان، ساعت 18:25 استادیوم هزاع بن زاید

السد قطر- سپاهان ایران، ساعت 19:05 استادیوم جاسم بن حمد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1925

به "لیگ قهرمانان آسیا، چالش استقلالِ نصفه ونیمه مقابل یک حریف خوش یمن ، کار سخت شهر خودرو در تاشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، چالش استقلالِ نصفه ونیمه مقابل یک حریف خوش یمن ، کار سخت شهر خودرو در تاشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید