مارول شانگ چی 2 را با بازگشت کارگردان اصلی می سازد

به گزارش گیگابلاگ، دیزنی رسما شروع ساخت شانگ چی 2 و بازگشت کارگردانش، دستین دنیل کرتون را تأیید کرد. پس از وقفه هایی متعدد که به خاطر انتشار ویروس کرونا به وجود آمده بودند، بالاخره شانگ چی و افسانه ده حلقه در اوایل ماه سپتامبر، برای اولین بار روی پرده های تئاتر به نمایش عایدی.

مارول شانگ چی 2 را با بازگشت کارگردان اصلی می سازد

بسیاری در انتظار پخش این فیلم بودند. نه فقط به خاطر اینکه فیلم جدیدی از دنیای سینمای مارول بود، بلکه اولین فیلم منتشر شده آن ها دوران پسا کرونا بود که به طور هم زمان در سرویس های آنلاین، پخش مستقیم نداشت و منحصر به سینماها بود. این اتفاق در زمانی افتاد که تعداد مبتلایان به این بیماری، به حد نگران کننده ای رسیده بود. در هر صورت شانگ چی با بازخوردهای خوب خود، به پرفروش ترین فیلم سال 2021 در آمریکا تبدیل شد.

شانگ چی سیمو لو را که در این فیلم، یک مبارز ماهر بود به عنوان قهرمان افتخاری این داستان نمایش داد که تحت آموزش پدر مجرمش، ونوو (با بازی تونی لیانگ)، به یک قاتل بی نقص تبدیل شد. شانگ چی برای دوری از جهت تاریکی که مقابل خود می دید، در نوجوانی اش ناچار به فرار شد. هرچند ده سال بعد، سرنوشت او را به خوانواده اش و سازمان جنایی ده حلقه بازگرداند. در حالی که باری دیگر، گذشته تاریک خود را در جلوی چشمانش می دید. بعضی دیگر از ستارگان شانگ چی عبارتند از آکوافینا، منگر ژانگ، فالا چن و میشل یوه.

بی شک ساخت دنباله شانگ چی انتظار می رفت اما حالا از انتظار فراتر رفته و به حقیقت پیوسته است. طبق خبری که از ددلاین منتشر شده، کرتون قراردادی چندساله با استودیوی مارول و هولو امضا نموده است. این اتفاق، راه کرتون را برای کار روی شانگ چی 2 که از قبل هم در دست ساخت بود هموار کرد و بعلاوه دیزنی، تأیید می نماید او نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود.

به علاوه، کرتون در حال آماده کردن سریالی دیگر از دنیای مارول، برای دیزنی است. هرچند هنوز این خبر فاش نشده که این سریال در چه زمینه است. رییس مارول، کوین فایگی، نقل نموده است: دستین یک همکار عالی است که طرز فکر و مهارت ویژه ای را با خود به شانگ چی و افسانه ده حلقه آورده است. با هم در طول ساخت این فیلم، دوران خوبی را گذراندیم و او ایده های بسیار جذابی برای فراوری داستان های مختلف در دیزنی دارد. پس ما هم به سبب تمدید این همکاری، بسیار هیجان زده ایم و نمی توانیم برای آغاز به کار، صبر کنیم.

شانگ چی با کشیده شدن پای قهرمان داستان و برترین دوستش کیتی (به بازی آکوافینا)، به جلسه ای با وانگ (بندیکت وانگ)، بروس بنر (مارک روفالو) و کاپیتان مارول (برای لارسون) تمام شد که موضوع بحث، قدرت های فوق العاده بود که ده حلقه اش در خود جای داده اند. بعد از آن صحنه است که به وضوح متوجه می شویم آینده ای بزرگ برای کاراکتر شانگ چی در دنیای مارول وجود دارد. علاوه بر آن، با حضور دوباره کرتون به عنوان کارگردان و نویسنده، می توان از انسجام بین این دو فیلم، اطمینان خاطر داشت. تعداد قابل توجهی از سری فیلم های مارول در قسمت های مختلف، کارگردانی ثابت ندارند و شانگ چی 2 در حال حاضر از این نظر با نگه داشتن کرتون، نسبت به آن ها یک مرحله جلوتر است.

در خبر منتشر شده، صحبتی از زمان انتشار شانگ چی 2 نشده است ولی این امکان وجود دارد که در تاریخی نه چندان دور، مثلا ابتدای سال 2023، منتشر گردد. البته در این صورت ممکن است فرایند فراوری این فیلم بیش از حدی که مارول می خواهد تسریع گردد، پس شاید سال 2024 نسبتا منطقی تر به نظر برسد. همه چیز وابسته به تصمیمات استودیوی مارول در رابطه با اولویت بندی پروژه های در دست ساختش است. تاریخ انتشار فیلم هایی همچون کاپیتان آمریکا 4 و چهار شگفت انگیز هنوز تعیین نشده است. به زودی نوبت به شانگ چی 2 خواهد رسید و حال که کرتون به طور رسمی به کار خود برگشته است، هواداران می توانند با خیال راحت در انتظار اخبار پیش رو باشند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12266

به "مارول شانگ چی 2 را با بازگشت کارگردان اصلی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارول شانگ چی 2 را با بازگشت کارگردان اصلی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید