مجری گری سلبریتی ها به تنهایی منتفی شد

به گزارش گیگابلاگ، مدیر شبکه پنج سیما تأکید کرد که از این پس در برنامه های تولیدی این شبکه سلبریتی ها به تنهایی اجرا را برعهده نخواهند داشت و حضورشان در برنامه با همراهی یکی از مجریان شبکه خواهد بود.

مجری گری سلبریتی ها به تنهایی منتفی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سعید اشناب با اشاره به حضور سلبریتی ها در برنامه های این شبکه به عنوان مجری و رویکرد این شبکه حوزه استفاده از چهره ها در امسال بیان نمود: از این پس رویکرد ما این است که اگر چهره یا سلبریتی ای قرار بود در شبکه به اجرا بپردازد، حضور ایشان در کنار مجریان تلویزیون باشد. به این ترتیب هیچ سلبریتی ای از این پس به تنهایی برنامه ها را اجرا نخواهد نمود.

وی در شرح نمونه های اجرای این رویکرد شرح داد: در ویژه برنامه تحویل سال شبکه هم محمد علیزاده در کنار هیراد حاتمی (از مجریان شبکه پنج) این برنامه را اجرا کرد. اکنون مسابقه پنج ستاره تنها برنامه ای است که یک بازیگر به تنهایی آن را اجرا می نماید که آن هم پیش از این روی آنتن بوده است.

اشناب در ادامه با اشاره به رویکرد شبکه در معرفی قهرمانان مردمی هم اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی ما در شبکه، معرفی قهرمانان مردمی است که پیش از این هم در سال گذشته و در اسفندماه این طرح را برگزار کردیم. مردم این قهرمانان را دوست دارند و بازخورد خوبی هم در اجرای این طرح داشتیم.

  • معرفی قهرمانان مردمی و تفاوت با فرمول یک

مدیر شبکه پنج در پاسخ به اینکه این طرح چه تفاوت هایی با طرح معرفی چهره های مردمی در برنامه فرمول یک از شبکه یک دارد، گفت: در برنامه نوروز در راه است افراد به تفکیک سازمان ها و نهادهای خدماتی استان تهران در معرض آگاهی و انتخاب مردم قرار می گیرند. درحالی که طرح معرفی چهره های مردمی در شبکه یک، شخص محور است و سراغ اشخاص ویژه در سراسر کشور می رود. حرفه محور و صنفی بودن وجه تمایز طرح ماست و قرار است این طرح را به صورت یک جشنواره سالانه ادامه دهیم.

وی اضافه نمود: ما می خواستیم این حس بخشی از جامعه را که فکر می نمایند کسی در کشور به درستی کار نمی نماید، تصحیح کنیم. باور اشتباهی که رسانه های وابسته به عربستان و غرب در صدد ایجاد آن هستند. به طور نمونه از سازمانی مثل آتش نشانی که کوشش کیفی و زحمت زیادی متحمل می شوند خواستیم کارکنان نمونه سازمان را معرفی نمایند و بعد با ساخت مستند و پخش آن، به رأی مردم گذاشتیم.

اشناب توضیح داد: اتفاق دیگری که اواخر سال گذشته آغاز کردیم توجه به وجوه فرهنگی هنری شهرستان های استان تهران بود که در برنامه اینجا تهرانه شهرستان های استان تهران را یک به یک معرفی می کنیم. این برنامه فضایی استیج گونه با حضور مردم در یکی از سالن های عظیم شهرستان دارد تا با شخصیت های فرهنگی شهرشان بیشتر آشنا شوند. این برنامه که دارای رویکردی مفرح است در دو شهرستان غرب استان فراوری شد و ان شاءالله با خاتمه کرونا فراوری و پخش آن ادامه پیدا خواهد نمود.

مدیر شبکه پنج همچنین به رویکرد دیگر شبکه اشاره و اظهار کرد: موضوع سومی که در زمستان ایده اولیه آن شکل گرفت بحث هوای تهران است که معمولاً با آلودگی هوا در اواخر آذرماه و زمستان آغاز و اواخر زمستان خاتمه یافته و تا پاییز سال بعد به فراموشی سپرده می گردد. ما در شبکه پروژه ای را تعریف نموده ایم با نام هوای تهران که در آن قرار است موضوع آلودگی هوا را رها نکنیم و ضمن فرهنگسازی، مستمرا از دستگاه هایی که مسئولیت دارند پیگیری و مطالبه کنیم.

  • اولین سریال فراوریی شبکه پنج در رمضان 99

اشناب همچنین با اشاره به ساخت سریال پدر پسری برای ماه رمضان گفت: اولین سریال فراوریی شبکه بعد از حدود دو سال مجموعه پدر پسری است که امیدواریم با قصه خوب شخصیت هایی شیرین مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

مدیر شبکه پنج در خاتمه درباره فراوری برنامه های جدید در شبکه نیز گفت: ترجیح ما این است که برندهای موجود را تقویت کنیم چرا که تعدد عنوان در فضای شبکه کار اغلب به هدر دادن منابع و سردرگمی مخاطب می انجامد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3447

به "مجری گری سلبریتی ها به تنهایی منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری گری سلبریتی ها به تنهایی منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید