مدل های مختلف مبل تختخواب شو و کاناپه تخت تاشو زیبا و شیک

به گزارش گیگابلاگ، هرچه زمان به جلوتر می رود فضای آپارتمان های شهری روبروز کوچکتر می گردد بطوریکه در طراحی های این خانه معمولا از قسمت های دیگر خانه گرفته می گردد و به فضاهای مهم تر خانه مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن و پذیرایی داده م گردد. در چنین شرایط قرار دادن مبلمان در اتاق خواب ها یکی از مسائل عظیم خانوارهایی است که قصد معین دکوراسیون مورد نظر خود در اتاق خوابشان را دارند. همانطور که در مطالب پیشین گفتیم یک اتاق خواب خوب باید به همان اندازه ایی که فضای آرام و دلپذیر برای استراحت و آسایش فراهم می نماید، دارای فضای کافی برای حرکت و نگهداری وسایل اتاق هم باشد. بنابراین بهترین راه چاره برای داشتن فضای کافی در اتاق خواب استفاده از مبل تختخواب شو یا همان کاناپه تخت شو هستند که هم می توانند فضایی برای نشستن ایجاد نمایند و هم به راحتی به تخت خواب تبدیل شوند. حتی اینکار را می گردد با قرار دادن بالش های متعدد بروی تخت خواب هم انجام داد و آنر تبدیل به مبل راحتی کرد. مبل های تختخواب شو معمولا در بازه قیمتی تخت خواب ها قرار دارند و حتی از لحاظ هزینه ایی هم در برخی مواقع بصرفه تر هستند. با استفاده از مدلهای مبل تختخواب شو می توانید فضا اتاق خواب خود را به وسایل مهم تر دیگری اختصاص دهید برای مثال می توانید کتابخانه ایی شیک و زیبا در گوشه ایی از اتاق قرار داده و در هنگام مطالعه به راحتی بروی مبل راحتی و کاناپه خود نشسته و از خواندن کتاب لذت ببرید.

مدل های مختلف مبل تختخواب شو و کاناپه تخت تاشو زیبا و شیک

این ابزارِ زندگی متراکم در دنیای این روزهای ما، طرح و رنگ های فراوانی دارد که هر فردی می تواند با توجه به میزان فضای در دسترس خود، مدلی زیبا و برتر را انتخاب نماید. بعضی از مدل های مبل تختخواب شو از نظر ابعاد بسیار عظیم هستند به شکلی که می تواند چندین نفر را برای خوش و بش کردن و دیدن تلویزیون بر روی خود جای دهد. این مبل ها وقتی باز شده و تبدیل به تخت شوند، یک تختخواب عظیم دونفره در اختیار خواهید داشت که حتی از تختخواب های استاندارد و معمول نیز بسیار راحتتر و جادارتر است.

سعی نموده ایم تصاویر متعدد و فراوانی از مبل های تختخواب شو در طرح های بسیار زیبا را در این مطلب بگنجانیم تا هر فردی ابتدا با توجه به سلیقۀ شخصی و سپس با در نظر دریافت معماری داخلی خانه و فضای در دسترس خود، بتواند یک یا چند مدل را انتخاب و برای استفاده اقدام کند.

تمامی طرح های کاناپه تخت تاشو در ابتدای امر، بسیار خوشرنگ هستند. یعنی بدون اغراق نمی توان از نوع رنگ انتخاب شده در آنها هیچ ایرادی گرفت. این رنگ ها از طیف های پرطرفداری هستند که در تمامی وسایل خانه استفاده می شوند در نتیجه برای سِت کردن و هماهنگ شدن با آنها بهترین ایده، استفاده کردن از همین مبل تختخواب شو در جای جایِ خانه های آپارتمانی کوچک است.

دومین موضوع در خصوص انواع مبل تختخواب شو قدرت و استقامت آنهاست. طراح و تولیدکننده اینگونه کاناپه تخت تاشو تمامی عوامل را در نظر گرفته است؛ استقامت و مقاومت در برابر وزن افراد مختلف در زمان نشستن بر روی مبل، تحمل کشش ها در زمان استفاده و همچنین مقاومت و عدم تخریب و دِفرمه شدن در زمان بازشدن تخت و مجدداً بستن آن در طی روز و شب های متمادی. تمامی این موارد در زمان طراحی و ساخت اینگونه تختخواب های تاشو به شدت مورد توجه قرار گرفته اند در نتیجه استفاده از آنها هیچ نگرانی نخواهد داشت.

راهنمای خرید مبل تختخواب شو و تاشو

در خرید مبل های تخت خوابشو هم مانند هر مبلمان دیگری باید ابتدا به کیفیت و جنس پارچه مبل نگاه کنید. پارچه هایی با بافت درشت یا برجسته مناسب مبل تخت خوابشو نیستد چراکه این مدل از پارچه ها با تمام زیبایی که دارند هنگام استراحت بروی آنها باعث آزار و اذیت و شما می شوند. البته مبل های تخت خوابشو در اندازه های عظیم هم وجود دارد که می توان از آنها در اتاق نشیمن هم استفاده کرد و در مواقع مورد احتیاج آنها را تبدیل به تخت خواب مهمان ها کرد. از آنجایی که این مبل ها باز و جمع می شوند باید قبل از خرید دقیقا به اندازه گیری اتاق خواب یا محیط مورد نظرتان بپردازید تا اشتباهی در انتخابتان نداشته باشید. در شکل های زیر با چند نمونه از زیباترین مدل های مبل و کاناپه تخت خوابشو آشنا می شویم.

مدل مبل تاشو سبز رنگ شیک و زیبامبل تختخواب شو بنفش رنگ مدرنمنبع: اتاق
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4099

به "مدل های مختلف مبل تختخواب شو و کاناپه تخت تاشو زیبا و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های مختلف مبل تختخواب شو و کاناپه تخت تاشو زیبا و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید