مدیر عامل فیس بوک بیان کرد: هیچ شرکت جدیدی در سیلیکون ولی افتتاح نخواهم کرد

به گزارش گیگابلاگ، مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیس بوک اعلام نموده است که هیچ برنامه جدیدی برای افتتاح شرکت در سیلیکون ولی ندارد. این منطقه یعنی خلیج سانفرانسیسکو محل استقرار شرکت هایی مانند اپل ، گوگل و فیس بوک است. اما با وجود هزینه های سرسام آور زندگی در منطقه ، بحران مسکن را نیز تجربه می نماید.

مدیر عامل فیس بوک بیان کرد: هیچ شرکت جدیدی در سیلیکون ولی افتتاح نخواهم کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وقتی فیس بوک برای اولین بار آغاز به کار کرد، برای یافتن سرمایه و منابع مورد احتیاج چارهه ای نداشت به جز این که به سیلیکون ولی بیاید.

اکنون، زاکربرگ می گوید شبکه های اجتماعی پیدا کردن مخاطبان را برای راه اندازی شرکت در هر نقطه راحت تر می نماید و دریافت سرورهای مورد احتیاج برای تهیه یک برنامه جدید به وسیله سیستم عامل های ابری مانند خدمات وب آمازون نیز بسیار آسان است.

زاکربرگ در این زمینه گفت: نه تنها راه اندازی شرکتی در خارج از سیلیکون ولی امکان پذیر تر است ، بلکه مزایایی نیز در این زمینه وجود دارد. درواقع برای کارآفرینان جوان که در پی پیگیری پله های ترقی هستند سیلیکون ولی تنها راستا موفقیت نیست و حتی خود من نیز در سیلیکون ولی شرکت جدیدی افتتاح نخواهم کرد.

زاکربرگ گفت: هنگامی که برای اولین بار به سیلیکون ولی نقل مکان کردم 19 ساله بودم و چیزی در خصوص ساختن یک شرکت نمی دانستم و در آن موقع بسیاری از ابزارهای ساخت یک شرکت به اندازه کافی ساخته نشده بودند. فکر می کنم اکنون جهان بسیار متفاوت است. اکنون زیرساخت های متعددی در اختیار کاربران است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2256

به "مدیر عامل فیس بوک بیان کرد: هیچ شرکت جدیدی در سیلیکون ولی افتتاح نخواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل فیس بوک بیان کرد: هیچ شرکت جدیدی در سیلیکون ولی افتتاح نخواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید