مصاف غول ها در تهران و تبریز، دوشنبه، روز مبارزه

به گزارش گیگابلاگ، هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری دو بازی حساس و مهم به انتها راه می رسد؛ در تهران پرسپولیس و فولاد با هم مصاف می نمایند و استقلال در تبریز با تراکتور رو به رو خواهد شد.

مصاف غول ها در تهران و تبریز، دوشنبه، روز مبارزه

به گزارش خبرنگاران، پفراینده هفته یازدهم لیگ برتر ایران امروز با انجام دو بازی عظیم و حساس بسته می شود. در این دو ملاقات استقلال راهی تبریز می شود و در خانه تراکتور بازی می نماید و پرسپولیس در خانه پذیرای فولاد است؛ دو ملاقاتی که می تواند معادلات در صدرجدول رده بندی را تغییر دهد.

تراکتور - استقلال/ ساعت 14:30، استادیوم یادگار امام

مهم ترین بازی هفته در تبریز برگزار می شود و دو غول لیگ برتر برابر هم صف آرایی می نمایند. مصاف این دو تیم در هفته یازدهم و در شرایطی است که آبی پوشان پایتخت با یک بازی کم تر و 19 امتیاز در رده دوم جدول هستند و سه امتیاز این مسابقه، صدر جدول را برای آن ها رزرو می نماید. در عوض تراکتور با 16 امتیاز در صندلی چهارم جدول است و با پس انداز سه امتیاز این ملاقات، به استقلال و سپاهان می رسد و در دو امتیازی صدرنشین قرار خواهد گرفت.

با توجه به این موضوع، مسعود شجاعی که هم چنان برچسب موقت را یدک می کشد و به صورت بازیکن - مربی تراکتور را راهنمایی می نماید، انگیزه های بسیاری برای اثبات توانایی های خود مقابل استقلال دارد و می خواهد گام عظیم تری برای تراکتور و بهبود کارنامه مربیگری خود بردارد.

در سوی مقابل استقلال بعد از داربی تهران، روزهای پرتلاطمی را سپری نموده و فعلا هرویه میلیچ به علت ترک ایران و همین طور فرشید باقری به دلیل مسائل انضباطی این تیم را همراهی نمی نمایند ولی محمود فکری که در چند هفته گذشته با پیروزی های ارزشمند خود بحران را کنار زده، این بار هم این شانس را دارد تا با رسیدن به صدرجدول، مجددا حال و هوای تیمش را با دریافت سه امتیاز بازی، عوض کند.

آخرین مصاف این دو تیم به فینال جام حذفی باز می شود که تراکتور با راهنمایی ساکت الهامی توانست استقلال تحت راهنمایی فرهاد مجیدی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. با توجه به همین مورد، حساسیت به علت فینال جام حذفی میان دو تیم هم چنان بالا است.

در عوض استقلال سال گذشته شکست سنگینی را در تبریز به تراکتور تحمیل کرد و با هت تریک دیاباته مقابل مظاهری، دروازه بان وقت تراکتور، به پیروزی 4 بر 2 دست یافت تا هر دو تیم برای این بازی، انگیزه های جانبی هم داشته باشند.

پرسپولیس - فولاد/ ساعت 16:40، استادیوم آزادی

دو تیم روی هم رفته 6 بازی است که رنگ پیروزی را ندیده اند و حالا در بدترین زمان ممکن به مصاف هم خواهند رفت؛ چرا که در حالت طبیعی کسب یک امتیاز هم از این ملاقات مشکل، اهمیت بالایی دارد اما شرایط دو تیم ایجاب می نماید که هر طور شده سه امتیاز را به دست آورند.

پرسپولیس و گل محمدی فصل را خوب آغاز ننموده اند و مساوی های پرتعداد سرخپوشان گواهی بر این مطلب است که آن ها برای بازگشت به صدرجدول باید بازی های آینده خود را با پیروزی به خاتمه برسانند. فعلا پرسپولیس با 3 بازی کم تر نسبت به تیم های بالاتر از خود با 12 امتیاز در صندلی دهم است.

در مقابل فولاد که سال گذشته لیگ را در صندلی سوم تمام کرد، در این فصل نوسان زیادی را تجربه نموده ولی با همین فرایند هم آن ها فقط 6 امتیاز با صدرنشین فاصله دارند که با کسب سه امتیاز این ملاقات، شرایط شان بهتر هم خواهد شد.

نگاهی به مصاف های اخیر این دو تیم و مربیان نشان می دهد، یک برد در تقابل های گل محمدی و نکونام برای هر نفر ثبت شده است. از طرفی پرسپولیس دو بازی متوالی است که با نتایج مشابه یک بر صفر فولاد را شکست می دهد.

با این اوضاع به نظر مصاف دو تیم در غروب دوشنبه با حساسیت و مسائل زیادی همراه خواهد بود و پیروزی به راحتی به دست نمی آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7759

به "مصاف غول ها در تهران و تبریز، دوشنبه، روز مبارزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف غول ها در تهران و تبریز، دوشنبه، روز مبارزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید