منطقه هدف گرفته شده در ابوظبی چه اهمیتی دارد؟

به گزارش گیگابلاگ، منطقه ای که صنعاء به عنوان هشدار به ابوظبی، آن را هدف گرفته شامل بسیاری از شرکت های صنعتی و بعلاوه نمایشگاه ها و مراکز تعمیر و نگهداری برند های بین المللی خودرو است.

منطقه هدف گرفته شده در ابوظبی چه اهمیتی دارد؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس ابوظبی امروز (دوشنبه) از انفجار در منطقه صنعتی المصفح امارات و آتش سوزی در فرودگاه بین المللی ابوظبی اطلاع داد.

پلیس ابوظبی تایید کرد که تانکر های سوخت در منطقه المصفح و فرودگاه بین المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

شبکه روسیا الیوم در گزارشی به اهمیت منطقه صنعتی المصفح در ابوظبی پرداخت و نوشت این منطقه تعداد زیادی شرکت صنعتی و خودرو را در خود جای داده است.

در ادامه این گزارش آمده، منطقه صنعتی المصفح در جنوب غرب ابوظبی است و از مهمترین منطقه ها مالی در امارات عربی متحده به شمار می رود. بسیاری از شرکت های صنعتی و خودروسازی بعلاوه قدیمی ترین بندر امارات در این منطقه واقع شده است و این منطقه شامل املاک تجاری و مسکونی بسیاری است.

روسیا الیوم اضافه کرد، المصفح به پنج منطقه صنعتی تقسیم می گردد: منطقه ایکاد 1 شامل مجتمع های تخصصی در صنایع مهندسی سنگین. ایکاد 2 شامل مجتمع های تخصصی در صنایع سبک و میانه. ایکاد 3 شامل صنایع سبک و میانه و بعضی شرکت های بین المللی. ایکاد 4 شامل صنایع تکنولوژی پیشرفته و ایکاد 5 شامل مجتمع های تخصصی در صنعت خودرو.

در این منطقه بعلاوه نمایشگاه ها و مراکز تعمیر و نگهداری برند های بین المللی خودرو از جمله آئودی، بنتلی، پورشه و فولکس واگن قرار دارند.

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی در واکنش به عملیات امروز صنعاء در ابوظبی نوشت، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید.

وی ادامه داد، بوق های اجیر شده و سازمان هایی که از اموال کشور های حاشیه فارس تغذیه می نمایند از جمله سازمان ملل و شورای امنیت، آغاز به محکوم کردن و قارقار کردن خواهند کرد بنابراین نه قارقار کلاغ ها و نه وزوز مگس ها آزاردهنده نیست.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هم در مصاحبه با الجزیره اظهار داشت که اگر امارات از تداوم حملات به یمن دست برندارد حملات دردناک تری در انتظار آن خواهد بود.

قرار است یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن امروز در کنفرانسی مطبوعاتی جزئیات کامل این عملیات را تشریح کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12974

به "منطقه هدف گرفته شده در ابوظبی چه اهمیتی دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "منطقه هدف گرفته شده در ابوظبی چه اهمیتی دارد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه هدف گرفته شده در ابوظبی چه اهمیتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید