نام گذاری یکی از معابر شهر ازنا به نام حکیم نظامی

به گزارش گیگابلاگ، حسین اسلامی نیا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لرستان گفت: در جلسه نامگذاری معابر ازنا، پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامگذاری تقاطع بلوار هاتف اصفهانی و بلوار خلیج فارس به حکیم نظامی گنجوی مصوب شد.

نام گذاری یکی از معابر شهر ازنا به نام حکیم نظامی

وی ضمن تشکر از همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ازنا گفت: این اقدام با هدف پاسداشت مفاخر فرهنگی شعر و ادب کشور اجرا شده است و با توجه به اینکه از 14 تا 21 اسفند ماه به نام هفته بزرگداشت حکیم نظامی در سراسر کشور برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد، در استان لرستان و به فراخور آن در شهرستان ازنا نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است که برای علاقه مندان به شعر و ادب پارسی با همکاری دستگاه های مختلف برگزار می شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا با اشاره به اینکه همایش بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در ازنا برگزار خواهد شد، اضافه نمود: موضوعات این همایش عبارت اند از جایگاه نظامی در شعر و ادب پارسی و ظرفیت های نمایشنامه نو یسی در آثار حکیم نظامی.

وی با بیان اینکه سخنرانی همراه با مناجات خوانی، نظامی خوانی و اجرای موسیقی از دیگر بخش هایی خواهد بود که در این همایش اجرا خواهد شد، گفت: 14 اسفند ماه ساعت 15 و 30 دقیقه در محل مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا میزبان علاقه مندان خواهیم بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19248

به "نام گذاری یکی از معابر شهر ازنا به نام حکیم نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام گذاری یکی از معابر شهر ازنا به نام حکیم نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید