هشدار روزنامه ایتالیایی به خاطر مهدی طارمی

به گزارش گیگابلاگ، تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید، امشب در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، در مطلبی از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن حاضر در ترکیب پورتو نام برده است و به سیمئونه توصیه نموده که مراقب این مهاجم ایرانی باشد.

هشدار روزنامه ایتالیایی به خاطر مهدی طارمی

در این گزارش آمده است:

پورتو در مسابقه ای که روز سه شنبه 1 نوامبر در استادیوم دراگائو برگزار می گردد، برای آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو به میدان می رود. تیم کونسیسائو به لطف سه پیروزی متوالی در سه ملاقات گذشته، یک هفته مانده به سرانجام مرحله گروهی، به دور یک هشتم نهایی راه یافت. اتلتیکو مادرید پس از فینال دیوانه نماینده مقابل لورکوزن که هزینه آن عدم صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود، باید برای حضور در پلی آف لیگ اروپا بجنگد.

اگر بروژ که فقط یک امتیاز با پورتو فاصله دارد، در لورکوزن نتواند به پیروزی برسد، پورتویی ها می توانند امید کوچکی برای کسب مقام اول داشته باشند. از سوی دیگر مادریدی ها باید از مقام سوم دفاع نمایند که حداقل به معنای حضور آن ها در لیگ اروپاست.

این بازی لحظه حساسی برای اتلتیکو است. پس از تمسخر بسیار دردناک مقابل لورکوزن، یک شکست دیگر در لیگ رقم خورد: مردان سیمئونه شنبه را در کادیز شکست دادند. آن ها بازی 2 بر صفر باخته را به 2 - 2 تغییر دادند و سپس گل روبن سوبرینو باعث پیروزی میزبان شد. از سوی دیگر، پورتو عصر شنبه 2 امتیاز ارزشمند دیگر را برابر سانتاکلارا از دست داد تا فاصله با بنفیکا در صدر به عدد 7 برسد و به نظر، جام قهرمانی در مسیر شهر لیسبون قرار گرفته است.

پورتو و اتلتیکو مادرید 11 بار در رقابت های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته اند که تیم پرتغالی تنها توانسته در 2 مورد از این بازی ها پیروز گردد. اسپانیایی ها بعلاوه در 5 بازی اخیر خود مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست به جای مانده اند و 4 پیروزی را با راهنمایی سیمئونه به دست آورده اند. آخرین باری که کولچونرو ها در بازی مقابل پرتغالی شکست خوردند، در دسامبر 2009 بود که کیکه سانچز فلورس روی نیمکت بود.

بازار امید های گلزنی در بازی امشب ارزش تماشا دارد. خطر اصلی برای سیمئونه، طارمی نام دارد که مستقیماً روی 6 گل در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا (چهار گل و 2 پاس گل) نقش مستقیم داشته است. بیشتر از هر هم تیمی دیگری.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 17245

به "هشدار روزنامه ایتالیایی به خاطر مهدی طارمی" امتیاز دهید

1 کاربر به "هشدار روزنامه ایتالیایی به خاطر مهدی طارمی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روزنامه ایتالیایی به خاطر مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید