هشدار سفارت آمریکا در باکو درباره احتمال وقوع حملات تروریستی

به گزارش گیگابلاگ، سفارت آمریکا در باکو طی بیانیه ای از دریافت گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع حملات تروریستی در باکو اطلاع داد و از اتباع خارجی ساکن پایتخت جمهوری آذربایجان خواست که از حضور در اماکن شلوغ اجتناب نمایند.

هشدار سفارت آمریکا در باکو درباره احتمال وقوع حملات تروریستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سفارت آمریکا در جمهوری آذربایجان شنبه شب طی بیانیه ای نسبت به وقوع حملات تروریستی هشدار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سفارت آمریکا در این بیانیه با اعلام اینکه گزارش های موثقی دال بر احتمال وقوع حملات تروریستی و آدم ربایی در هتل ماریوت باکو و بعضی اماکن دیگر این شهر دریافت نموده است، از شهروندان آمریکایی و سایر شهروندان خارجی خواست که هوشیار باشند و از حضور در اماکن شلوغ بپرهیزند.

پیش از این سرویس امنیت داخلی جمهوری آذربایجان نیز در روز پنج شنبه 15 اکتبر (24 مهر) هشدار داده بود که سرویس های امنیتی ارمنستان در حال برنامه ریزی برای انجام حملات تروریستی در باکو و سایر شهرهای عظیم جمهوری آذربایجان هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

با این حال معین نیست که ارتباطی میان بیانیه امشب سفارت آمریکا و هشدارهای سرویس امنیت ملی جمهوری آذربایجان در تاریخ 15 اکتبر ارتباطی وجود داشته باشد، چرا که سفارت آمریکا در ترکیه نیز روز گذشته بیانیه ای با مضمون مشابه صادر نموده و از احتمال بروز حملات تروریستی علیه اتباع آمریکایی در استانبول خبر داده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6339

به "هشدار سفارت آمریکا در باکو درباره احتمال وقوع حملات تروریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سفارت آمریکا در باکو درباره احتمال وقوع حملات تروریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید