همراه با آقای خاص!

به گزارش گیگابلاگ، مشتریانی که در سپتامبر 2017 سفارش خرید هایپرکار AMG وان را داده اند احتمالاً به این زودی ها پشت فرمان این خودرو نخواهند نشست.

همراه با آقای خاص!

به گزارش خبرنگاران، این خودروساز آلمانی قبلاً قول آماده کردن هایپرکار خود در سال 2018 را داده بود اما حالا سال 2020 است و خبری از این خودرو نیست؛ اما یکی از کانال های یوتیوبی ما را با AMG GT بلک سریز سفارشی آشنا کرده، خودرویی که برای دلجویی از مشتریان پروجکت وان توسعه یافته است.

به منظور آسان تر کردن فرایند انتظار 275 نفر از مشتریان پروجکت وان، ما انتظارات زیادی از بلک سریز پروجکت وان ادیشن داریم.

این یوتیوبر پس از سفر به کارخانه مرسدس-ای ام جی در آفالترباخ آلمان این خودرو را از نزدیک ملاقات کرده است. پس از حضوری کوتاه در نمایندگی می توانیم با آقای خاص روبرو شویم.

وقتی بحث خود خودرو می شود شرایط کمی عوض می شود. این خودرو 57300 دلار گران تر از نسخه استاندارد بوده ولی جدای از برخی دوخت های موجود در کابین و رنگ الهام گرفته از خودروهای فرمول 1، تفاوت زیادی بین بلک سریز پروجکت وان و نسخه استاندارد وجود ندارد که شاید کمی باعث دلسردی شود.

ما فکر می کردیم مرسدس از این نظر کمی بهتر عمل خواهد کرد اما شاید بهبود محصولی فوق العاده خوب کار سختی بوده است.

مدل استاندارد از نیروگاه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 720 اسب بخار استفاده می کند. پکیج آئرودینامیک بکار رفته در این خودرو نیز از نسخه مسابقه ای GT4 گرفته شده است.

با قیمت 2.65 میلیون دلاری هایپرکار وان، شکی وجود ندارد که این خودرو برای خریداران یک انتخاب ارزان قیمت خواهد بود.

صرف نظر از تلاش های مرسدس برای راضی کردن مشتریان، هنوز هم خبر قطعی از زمان عرضه AMG وان به گوش نمی رسد ولی امیدواریم این هیولا هرچه زودتر خودش را نشان دهد.

منبع: پدال

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6114

به "همراه با آقای خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با آقای خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید