وسایل کاربردی برای سفر

به گزارش گیگابلاگ، با وسایل کاربردی سفر آشنا شوید

با خبرنگاران همراه باشید تا درباره وسایل کاربردی از زبان یه توریست حرفه ای نکات جالبی بشنویم.

وسایل کاربردی برای سفر

وقتی صحبت از سفر به میان است، من به طور کل مخالف بردن هر نوع وسیله و بار اضافی می شوم. مانند بسیاری از افراد اهل سفر که بدون وابستگی به ابزار و وسایل گوناگون راهی سفر می شوند، ترجیح می دهم بارم را سبک بسته و چمدانم را پر از خرت و پرت نکنم. اما در لیست آنچه در چمدان خود می گذاریم، تعدادی وسیله ضروری باید گنجانده گردد. به غیر از همراه داشتن گوشی هوشمند موبایل که وسیله ای لازم است،

  • آداپتورهای استاندارد جهانیهمه ما سال های زیادی مجبور بودیم برای هر وسیله برقی آداپتوری جداگانه در سفر به همراه داشته باشیم و به این علت بارمان سنگین تر می شد، اما با ورود آداپتورهای همه منظوره به بازار، این مشکل حل شد. برای استفاده از برخی پریزهای برق، باید به آداپتور، مبدّل وصل کرد. برخی آداپتورها هم برای استفاده در برخی کشورها کارایی ندارند و برخی از آنها آنقدر بی کیفیت هستند که بعد از چند بار استفاده، خراب می شوند. اما با فراوری آداپتورهای نسل نو این مسائل به سرانجام رسید و البته دوشاخه های برق در کشورهای اروپایی مبدل هایی دارند که بیشتر آداپتورها را پوشش می دهند.
  • لباس ضد حشرهدرست است که پوشاک را نمی توان دستگاه نامید اما در فراوری این پوشاک، فن آوری هوشمندانه ای استفاده شده است. در فراوری پوشاک مختص طبیعت گردی و کمپ زدن، شلوار، بلوز و جوراب هایی طراحی شده است که بدن شما را در برابر حشرات و اشعه مخرب نور خورشید و اشعه یو وی در امان نگه می دارند. بیشتر این لباس ها سبک هستند و براحتی می توان آنها را با خود به سفر برد.
  • یو اس بی فلشیو اس بی فلش، وسیله ای پرکاربرد است، که در حین سفر در مواقع گوناگون به کار می آید. مانند: ذخیره کردن مدارک شخصی برای ارائه به هتل یا استفاده از تصویر گذرنامه در صورت گم شدن آن.
  • شارژر تلفن همراهتلفن های همراهی که قابلیت اتصال شارژرهای یو اس بی را دارند، یکی از به درد بخورترین اختراعات در تاریخ فن آوری بشمار می فرایند، فقط دقت داشته باشید که به هنگام خرید، شارژر با کیفیت و خوب تهیه کنید چون ارزش اش را دارد.
  • شارژر مخصوص خودرواگر در سفر قصد کرایه خودرو دارید، خوب است که شارژر مخصوص خودرو به همراه داشته باشید. اگر هنگام رانندگی وسایل برقی اتان را شارژ کنید، در صورت نبود پریز کافی در هتل، دیگر کارتان لنگ نمی ماند، بعلاوه بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری، بچه ها با بازی های دیجیتالی در طول راستا سرگرم شده و شما هم می توانید به وسیله نقشه دیجیتالی، راستا مورد نظر را تا مقصد دنبال کنید.
  • قاب ضدآب گوشی همراهبسیاری از افراد، در حالت عادی از قاب ضد آب تلفن های همراه شان استفاده نمی نمایند به علت اینکه کمی زمخت است، اما همین افراد به هنگام سفر، این قاب ها را بسیار کارآمد می دانند و از آن استفاده می نمایند.
  • چمدان هوشمنداین نوع چمدان ها به تازگی وارد بازار شده اند. با استفاده از از این چمدان شما می توانید به وسیله تلفن های همراه هوشمند، بفهمید که چمدان تان چقدر سنگین است یا در کجاست و آیا در آن باز شده است یا خیر. برخی از این چمدان ها این امکان را به شما می دهند که به وسیله پورت یو اس بی، وسایل برقی خود را شارژ کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13036

به "وسایل کاربردی برای سفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "وسایل کاربردی برای سفر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل کاربردی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید