پیش فروش بلیت های نوروزی در زنجان

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/زنجان سرپرست راه آهن شمال غرب کشور گفت: بلیت های نوروزی 15 بهمن ماه به شکل حضوری در در آژانس های مسافرتی پیش فروش می شوند.

پیش فروش بلیت های نوروزی در زنجان

علی خدایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیش فروش بلیت های نوروزی از 14 بهمن ماه به شکل اینترنتی شروع شده و از امروز 15 بهمن ماه پیش فروش بلیت ها به شکل حضوری در آژانس های مسافرتی انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از سهیمه بلیت های نورزوی به رزرو الکترونیکی و نیمی از آن به پیش فروش حضوری اختصاص دارد، مطرح کرد: در مجموع ظرفیت فروش بلیت های راه آهن برای جابه جایی مسافران از 24 اسفندماه تا 15 فروردین ماه بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر است.

سرپرست راه آهن شمال غرب کشور یادآور شد: هم وطنان در هر شهر و استانی می توانند بلیت هر جهت دلخواه خود را برای سفرهای نوروزی خریداری نمایند. در منطقه شمال غرب ظرفیت جدیدی در حمل و نقل ریلی برای نوروز اضافه کرده نشده است.

این مسئول تعداد قطارهایی که روزانه به شکل رفت و برگشت در خطوط ریلی شمال غرب تردد می نمایند را 32 رام برشمرد و گفت: روزانه 3 نوع قطار در خطوط ریلی شمال غرب به مقصد مشهد مسافران را جابه جا می نماید که 2 رام آن مستقیم از ایستگاه زنجان حرکت می نماید.

خدایی به ارتقای کیفیت قطارها اشاره نمود و اضافه کرد: در مجموع 5 قطار 5 ستاره در کشور تردد دارند که یکی از آن ها متعلق به زنجان است و قطارهای 4 ستاره و 3 ستاره نیز به مسافران خدمات ارائه می دهند. سال های گذشته 60 درصد قطارها درجه 2 و 40 درصد درجه یک بودند که اکنون هر 3 قطار مقصد مشهد، درجه یک و ستاره دار هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی، توضیح داد: این ستاد، هم به ارائه خدمات داخل قطار نظارت می نماید و هم در مبدأ بازدید انجام و نقاط قابل بهبود را با راهبران قطار تذکر می دهند.

سرپرست راه آهن شمال غرب کشور اعلام کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در فروردین ماه، ساعت درج شده روی بلیت، از ساعت رسمی کشور تبعیت می نماید و تغییری در ساعت بلیت ها انجام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2283

به "پیش فروش بلیت های نوروزی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش بلیت های نوروزی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید