چرا پوستر نو تبلیغاتی ناسا شبیه کارهای گرافیکی سال 2022 نیست؟ چون الهام بخش آن یک کار تبلیغاتی قدیمی بوده

به گزارش گیگابلاگ، ناسا اخیراً پوستر جدیدی را برای گرامیداشت پرتاب آینده اسپیس ایکس Crew-4 به ایستگاه فضایی بین المللی منتشر نموده است که رنگ و بوی متفاوتی دارد.

چرا پوستر نو تبلیغاتی ناسا شبیه کارهای گرافیکی سال 2022 نیست؟ چون الهام بخش آن یک کار تبلیغاتی قدیمی بوده

باب هاینز که فضانورد و خلبان این پرواز است، روز چهارشنبه در توییتی گفت که پوستر های پارک های ملی مربوط به دهه های 1930 و 1940 الهام بخش این پوستر بوده. اداره کار آمریکا در آن موقع، پروژه تبلیغاتی پارک های قدیمی را داده بود.

شاید برای شما سخت باشد که باور کنید یک آژانس دولتی اینگونه تبلیغ می نماید و به جنبه های تاریخی فرهنگی کشورش اینقدر نکته بینانه توجه می نماید. اما این کار قبلا هم سابقه داشته است. پوستر های قبلی ناسا از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته بودند و تمام خدمه لباس جدای را پوشیده بودند.

پیش از آن هم جلد آلبوم بیتلز به نام Abbey Road، کتاب راهنمای کهکشان برای اتواستاپ زن ها، هری پاتر، و ماتریکس هم الهام بخش پوسترهای ناسا بوده اند.

برای ماموریت Crew-4، فضانوردان ناسا، لیندگرن، هاینز، جسیکا واتکینز و فضانورد سازمان فضایی اروپا ESA -سامانتا کریستوفورتی- قرنطینه رسمی خود را از روز پنجشنبه شروع کردند. این پرواز زودتر از در روزهایی بعد از 21 آوریل انجام خواهد شد.

این ماموریت بخشی از برنامه تجاری ناسا است. برای این ماموریت، یک سفینه دراگون نو SpaceX به نام Freedom در بالای موشک فالکون 9 این شرکت سوار خواهد نمود. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا پرتاب خواهد شد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 14517

به "چرا پوستر نو تبلیغاتی ناسا شبیه کارهای گرافیکی سال 2022 نیست؟ چون الهام بخش آن یک کار تبلیغاتی قدیمی بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پوستر نو تبلیغاتی ناسا شبیه کارهای گرافیکی سال 2022 نیست؟ چون الهام بخش آن یک کار تبلیغاتی قدیمی بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید