کتابخانه جورج پی بادی مریلند ، امریکا George Peabody Library

به گزارش گیگابلاگ، کتابخانه جورج پی بادی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با کتابخانه جورج پی بادی در مریلند آمریکا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این کتابخانه زیبا و دیدنی بیشتر آشنا شوید.

کتابخانه جورج پی بادی مریلند ، امریکا George Peabody Library

کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا یکی از زیباترین کتابخانه های جهان به شمار می رود که این کتابخانه به وسیله فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است.

کتابخانه جورج پی بادی واقع در کلانشهر بالتیمور استان مریلند، بخشی از دانشگاه خصوصی جانز هاپکینز از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های تحقیقاتی ایالات متحده آمریکا به شمار میرود که تا کنون تعداد 300 هزار جلد کتاب را در خود جای داده است.

با وجود اینکه کتابخانه در محوطه داخلی دانشگاه واقع شده با این حال، بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است. این کتابخانه باشکوه که در قرن نوزدهم احداث شده، در یک منطقه تاریخی و در نزدیکی بنای مشهور یادبود واشنگتن قرار گرفته است و به همین خاطر، هر ساله هزاران نفر از گردشگران شهر را به سمت خود جذب می نماید.

او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به دلیل مهربانی و مهمان نوازی آن ها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق میانی بلند دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.

خدماتی که کتابخانه ارائه می دهد : بازدید از موزه باستان ، صدور کارت کتابخانه ، استفاده از رایانه و اینترنت ، رزرو اتاق مطالعه ، استفاده از آرشیو روزنامه های کتابخانه ، شرکت در دوره های مختلف زبان انگلیسی ، تشکیل و برگزاری نشست ها برای گروه های نقد و آنالیز کتاب ها و خدمات مختلف به بچه ها ارائه می شود.

بعلاوه برگزاری مراسم ازدواج زوج های دوستدار کتاب در این مکان از نکات جالب این کتابخانه می باشد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 22539

به "کتابخانه جورج پی بادی مریلند ، امریکا George Peabody Library" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه جورج پی بادی مریلند ، امریکا George Peabody Library"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید