کشف 75 کیلوگرم حشیش در رودسر

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 75 کیلوگرم مواد رونگردان از نوع حشیش از یک کامیون در شهرستان رودسر اطلاع داد.

کشف 75 کیلوگرم حشیش در رودسر

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه نمود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های اجرا شده، کامیون متهم حین تردد در شهرستان رودسر شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان رودسر کامیون مورد نظر را متوقف کردند، گفت: 75 کیلوگرم مواد رونگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو کشف شد.

سردار ملکی توضیح داد: در این رابطه متهم 48 ساله به همراه دو همدست 34 و 38 ساله اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان اعتیاد به موادمخدر را ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی در جامعه مطرح کرد و از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4602

به "کشف 75 کیلوگرم حشیش در رودسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 75 کیلوگرم حشیش در رودسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید