کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش گیگابلاگ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان تا پایان نیمسال جاری همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می شود.

کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در جلسه شورای آموزشی دانشگاه تصمیم بر این شده که کلاس های دروس نظری و آن دسته از دروس غیر نظری که با نظر استاد درس و گروه آموزشی قابلیت ارائه به صورت الکترونیکی دارد تا سرانجام نیمسال جاری همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی ادامه پیدا کند.

رشیدیان با اشاره به برگزاری امتحانات سرانجامی اضافه نمود: ارزشیابی تمامی دروس نیمسال جاری در کلیه مقاطع تحصیلی با موضوع اساتید دروس و گروه های آموزشی، با لحاظ کردن ارزشیابی نهایی دانشجو یا ترکیبی از روش های مختلف همچون اجرای آزمون های کوتاه الکترونیکی، ارائه تکلیف و تمرین برای هر جلسه درس، ارزشیابی شفاهی، ارزشیابی مستمر، مشارکت دانشجو در بحث ها و پرسش و پاسخ های کلاسی و نظایر آن، به صورت غیرحضوری انجام می شود و اساتید نمرات نهایی را باید در موعد تعیین شده در سامانه آموزشی گلستان ثبت و تایید کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ابراز کرد: دروس عملی، کارگاهی و یا آزمایشگاهی مقطع کارشناسی و دکترای عمومی دامپزشکی که امکان ارائه آن در قالب الکترونیکی وجود ندارد نیز بعد از امکان حضور دانشجویان در دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و از 23 تیر تا 15 مرداد برگزار می شود. در هر صورت نمرات این دروس در قالب نیمسال دوم 99-98 ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی مربوط به سرانجام نامه دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری تخصصی از 17 خرداد و با تمهیدات معاونت دانشجویی و نیز به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و فشرده در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان اظهار کرد: کار های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی مربوط به رساله دانشجویان دوره های دکتری تخصصی که قبلا با تمهیدات معاونت دانشجویی به صورت حضوری شروع شده، کماکان ادامه پیدا می کند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4243

به "کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دروس نظری دانشگاه لرستان همچنان به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید