گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می رسد

به گزارش گیگابلاگ، در حالی که تنها سه ماه تا رونمایی از سری گلکسی S25 به جای مانده است، اخبار و شایعات پیرامون گلکسی S25 FE نیز در حال افزایش است. گزارش های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد S25 FE را به عنوان یک مدل اسلیم یا همان باریک در نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه کند. تمرکز سامسونگ بر روی باریک بودن این گوشی، نشان دهنده کوشش این شرکت برای ارائه یک دستگاه قدرتمند و در عین حال شیک و خوش دست است.

گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می رسد

بر اساس گزارش ها، سامسونگ میخواهد با استفاده از یک باتری بزرگ تر اما با ضخامت کمتر، به این هدف دست یابد. این تغییر نیازمند بازطراحی و مهندسی مجدد اجزای داخلی گوشی است تا فضای لازم برای باتری بزرگ تر فراهم گردد. گلکسی S24 FE با ضخامت 8 میلی متر و وزن 213 گرم، از یک باتری 4700 میلی آمپرساعتی بهره می برد که نسبت به باتری 4000 میلی آمپرساعتی S24، ظرفیت بیشتری دارد. سامسونگ میخواهد نمایشگر 6.7 اینچی S24 FE را در S25 FE نیز حفظ کند، بنابراین کاهش ضخامت دستگاه یک چالش مهندسی قابل توجه برای این شرکت خواهد بود.

علاوه بر طراحی باریک و باتری بزرگ تر، انتظار می رود گلکسی S25 FE با تراشه قدرتمند Dimensity 9400 عرضه گردد. این در حالی است که S24 FE از تراشهٔ Exynos 2400e استفاده می کرد. استفاده از تراشه مدیاتک می تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد و بهره وری انرژی S25 FE ایجاد کند. بعلاوه، انتظار می رود S25 FE از استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 پشتیبانی کند و پیکربندی دوربین آن مشابه S24 FE باشد، با این تفاوت که رزولوشن دوربین تله فوتو کمی کمتر خواهد بود. در مجموع، به نظر می رسد گلکسی S25 FE با ترکیبی از طراحی باریک، قدرت پردازشی بالا و باتری بزرگ تر، گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که در پی یک گوشی هوشمند با کیفیت و خوش دست هستند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 22533

به "گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید