گوگل تاریخ رونمایی از سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را خاطرنشان کرد

به گزارش گیگابلاگ، گوگل ساعاتی قبل با ارسال دعوتنامه خاطرنشان کرد که رویداد رونمایی از گوشی های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برگزار خواهد شد. طی ماه های گذشته بخشی از ویژگی های سری پیکسل 7 و اولین ساعت هوشمند گوگل فاش شده است.

گوگل تاریخ رونمایی از سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را خاطرنشان کرد

در رابطه با گوشی های سری پیکسل 7 هنوز ابهامات زیادی وجود دارد و فعلا فقط می توانیم در خصوص طراحی این دو گوشی با قاطعیت صحبت کنیم. چند روز قبل ویدیوی آنباکسینگ پیکسل 7 پرو منتشر شد که ویدیو هم صرفا طراحی گوشی موردنظر را تایید می نماید. ساعت هوشمند پیکسل واچ هم از نمایشگر دایره ای شکل بهره می برد و باید ببینیم آیا رقیب قدرتمندی برای رقبا خواهد بود یا نه.

سری پیکسل 7 عمدتا همان ادامه رویکرد گوشی های پیکسل است ولی گوگل برای پیکسل واچ تحت فشار زیادی قرار گرفته است. بسیاری از کاربران بر این باور هستند که ساعت های هوشمند مبتنی بر WearOS مسائل زیادی دارند و به همین دلیل این منتقدان می خواهند ببینند که آیا گوگل در بازار ساعت های هوشمند پیروز ظاهر می گردد یا نه. در حال حاضر بخش بزرگی از سهم بازار ساعت های هوشمند در اختیار اپل قرار گرفته است و سامسونگ با فاصله زیادی رتبه دوم را از آن خود نموده است. احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این گجت های گوگل فاش خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 16330

به "گوگل تاریخ رونمایی از سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تاریخ رونمایی از سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید