یکم تا هفتم آبان 1400 تلویزیون چه فیلم های پخش می نماید؟

به گزارش گیگابلاگ، شبکه نمایش تلویزیون، هفته آینده و به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت 21، پخش خواهد نمود.

یکم تا هفتم آبان 1400 تلویزیون چه فیلم های پخش می نماید؟

لیست و برنامه پخش فیلم های شبکه نمایش در هفته آینده (یکم تا هفتم آبان)، اعلام شد.

جدولِ پخشِ فیلم های شبکه نمایش، در هفته آینده به توضیح زیر است:

ساعت 13: در این ساعت، فیلم و تله فیلم های ایرانی پخش خواهد شد که عبارتند از شاه کلید، چک، نام و نام خانوادگی، خواب فروش، تصادف ممنوع، فرود هشتم، راه آبی ابریشم.

ساعت 19: فیلم های منتخب خانوادگی رمی، سفر به چین، بازگشت به اورا، رسوایی آرمسترانگ، قهرمان سرعت، کوهی میان ما و شیر، در این ساعت روی آنتن می فرایند.

ساعت 21: به مناسبت تولد حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش، منتخبی از فیلم های کمدی سینمای ایران و دنیا را که شامل زیر درخت هلو، پس گروهان هفتم چی شد؟، احمق و احمق تر 2، دی دی و ارثیه فامیلی، جنجال بزرگ، نیش زنبور و غریبه ها در شهر است، در این ساعت پخش خواهد نمود.

ساعت 23: غول بزرگ مهربان، مردی که خیلی کم می دانست، ماموریت خارق العاده، قاعده بازی، روز بعد از فردا، دستبرد به بانک و دره روشنایی، در این ساعت پخش خواهند شد.

ساعت 1 بامداد: فیلم های کلاسیکِ این هفته شبکه نمایش، به ترتیب عبارتند از انتقام پلنگ صورتی، احمق ها در آکسفورد من و اسب آبی، شمال از شمال غربی، آناند، آفتاب سرخ و فرار به سوی پیروزی.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 11674

به "یکم تا هفتم آبان 1400 تلویزیون چه فیلم های پخش می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکم تا هفتم آبان 1400 تلویزیون چه فیلم های پخش می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید