یک کشته در تصادف آزادراه تهران- قم

به گزارش گیگابلاگ، برخورد شدید خودرو سواری پرشیا با خودرو ون در آزادراه تهران- قم، منجر به واژگون شدن خودرو و مرگ یک نفر شد.

یک کشته در تصادف آزادراه تهران- قم

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری میزان، در ساعت 01:09 دقیقه بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه تصادف دو دستگاه خودرو به آدرس آزادراه تهران قم به سمت تهران قبل از ورودی واوان خبر دادند که مرکز فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان به صورت همزمان آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

سید محمود میر محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه خودروی ون برخورد نموده بود که در اثر این حادثه خودروی ون دچار نشت بنزین شده و خودروی سواری پژو پارس به صورت واژگون به همراه یک سرنشین در شانه خاکی جاده متوقف شده بود.

وی ادامه داد: نیرو های آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم هدایت در طول راستا، اقدام به بازدید و آنالیز و ایمن سازی خودرو ها نموده و پس از تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و برطرف نشت سوخت از خودرو ها را شروع کردند.

میر محمدی توضیح داد: آتش نشانان با استفاده از ابزار تخصصی نجات و پس از برش قسمت هایی از بدنه خودرو توانستند شخص محبوس شده که آقای 38 ساله بود را از خودرو به بیرون منتقل نموده و جهت مداوا به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دهند.

وی اضافه نمود: پس از معاینات صورت گرفته کادر پزشکی بر روی شخص مصدوم تعیین شد که متاسفانه راننده خودروی پژو پارس در این حادثه جان خود را از دست داده است.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: نیرو های آتش نشانی پس از ایمن سازی خودرو و تحویل محل حادثه به عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور عملیات خود را به اتمام رسانده و محل حادثه را ترک کردند

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6958

به "یک کشته در تصادف آزادراه تهران- قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته در تصادف آزادراه تهران- قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید