آمادگی جهت جذب سرمایه گذار احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان آستارا

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیر آموزش و پرورش آستارا بیان کرد: آمادگی جهت جذب سرمایه گذار برای احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان در آستارا وجود دارد.

آمادگی جهت جذب سرمایه گذار احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان آستارا

سیدسجاد موسوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های گردشگری بندر مرزی آستارا و پیشینه فرهنگی و آموزشی این شهرستان، احداث مجتمع رفاهی و آموزشی در خور شأن نام معلم از اولویت ها است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آستارا دارای زمینی ایده آل در بهترین نقطه شهرستان است، ادامه داد: این زمین به وسعت 5 هزار و 500 مترمربع در منطقه ساحلی داخل شهر است و شرایط لازم برای جذب سرمایه گذار جهت احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان در آن وجود دارد.

وی اضافه نمود: این پروژه با 300 میلیارد ریال آورده بخش خصوصی نیز تکمیل می گردد و این دست پروژه ها نمی توانند از اعتبارات دولتی استفاده کند.

موسوی شرح داد: این مرکز دارای فضا و امکاناتی برای اسکان موقت فرهنگیان، برگزاری دوره های آموزش رفاهی کوتاه و بلندمدت، سمینارها، گردهمایی ها، کارگاه های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و پژوهشی به منظور غنی سازی اوقات فراغت فرهنگیان و خانواده آنان و برگزاری تورهای آموزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی را خواهد داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مدارس احداث شده پس از انقلاب در این شهرستان، اعلام نمود: در چهار دهه گذشته 65 مدرسه با 520 کلاس درس احداث شده است.

وی اضافه نمود: از این تعداد مدرسه 21 آکادمی در شهر آستارا، 22 فضای آموزشی در بخش مرکزی و 22 واحد در بخش لوندویل است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا در ادامه به مدت زمان احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان اشاره نمود و یادآور شد: 90 درصد طرح های آموزشی در این شهرستان از سال 1383 شروع شده است.

وی اضافه نمود: در آینده ای نزدیک مدارس 9 کلاسه روستاهای سیبلی و سه کلاسه خان حیاطی و سالن ورزشی مدرسه لطف الهی و کارگاه فنی هنرستان شهید حاجی عباسی نیز احداث و به این فضاها اضافه می گردد.

سیدسجاد موسوی در سرانجام توضیح داد: حدود 18 هزار دانش آموز در 160 مدرسه آستارا تحصیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8095

به "آمادگی جهت جذب سرمایه گذار احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی جهت جذب سرمایه گذار احداث مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید