آیین افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- باحضور نمایندگان وزارت عتف آیین افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران برگزار گردید .

آیین افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، از مدیریت همکاری های علمی و بین المللی، آیین گشایش اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران دوشنبه 25 اسفند 1399 در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار گردید .

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور میهمانانی از وزارت علوم و بعضی از دانشگاه های استان برگزار گردید، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این مرکز، امور کنسولی مربوط به دانشجویان بین المللی با سرعت و کیفیت بیشتر و به وسیله این اداره که در مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه مستقر است، صورت گیرد .

دکترنوذری درادامه سخنان خودضمن قدردانی اززحمات مسئولان اداره امورکنسولی وزارت علوم در ایجاد هماهنگی های لازم جهت صدور مجوز و راه اندازی این اداره، بر این نکته تاکید نمود که با توجه به سیاست های کلان وزارت علوم در جذب دانشجویان بین الملل، این دفتر می تواند تا اندازه زیادی سطح ارایه خدمات مربوط به ویزا و اقامت این دسته از دانشجویان را ارتقا بخشد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8516

به "آیین افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید