اجرای برنامه های ورزشی در خیابان اجتماعی

به گزارش گیگابلاگ، از سوی اداره ورزش و اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه برنامه های ورزشی در خیابان اجتماعی، در راستای رسالت اجتماعی این معاونت یعنی ارتقا تعاملات اجتماعی شهروندان برگزار گردید.

اجرای برنامه های ورزشی در خیابان اجتماعی

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه9 که در این رویداد ورزشی و هنری در کنار دیگر شهروندان حضور داشت، گفت: درآستانه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای توسعه تفریحات ورزشی سالم و ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده ها، جشنواره خیابان ورزش با رعایت موازین بهداشتی در خیابان اجتماعی برگزار گردید.

او اضافه نمود: اجرای برنامه هایی با رویکرد فرهنگی، هنری و ورزشی در خیابان اجتماعی مد نظر است که در حال حاضر و شرایط فعلی ناشی از ویروس کرونا، ماهانه یک تا دو برنامه در خیابان اجتماعی با رعایت موازین بهداشتی اجرا می گردد.

شهردار منطقه9 اضافه نمود: با ریشه کن شدن این ویروس مهلک، قصد ما بر این است تا هر هفته با اجراهای متنوع، روحیه نشاط را در بین شهروندان ایجاد کنیم.

موسوی با تاکید بر ایجاد بازارچه هایی با مضامین فرهنگی در خیابان اجتماعی گفت: ایجاد غرفه هایی متشکل از آثار هنری این کهن مرز و بوم نظیر صنایع دستی، کتاب و کتاب خوانی و مواردی از این دست که برگرفته شده از فرهنگ اصیل ایران اسلامی است در خیابان اجتماعی منطقه9 مد نظر است.

شهردار منطقه9 در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به احداث بوستان دوستدار کودک گفت:طولانی شدن زمان در فرآیند طراحی و تاخیر در تحویل بخشی از اراضی پادگان جی، سبب شده تا این کار ویژه، فاز اول آن در تابستان سال1400 به مرحله افتتاح برسد.

او با اشاره به فضاهای بلا استفاده ای که قابلیت تبدیل به فضای عمومی برای استفاده شهروندان را دارند، گفت: شناسایی فضاهایی که در منطقه9 امکان داشته گشایشی را در محلات غرب پایتخت ایجاد کند و زمینه ساز نشاط اجتماعی را فراهم کند از جمله پلازای هاشمی از جمله موارد در دست اقدام است که بزودی قابل بهره برداریست.

جشنواره خیابان ورزش روز پنج شنبه 9بهمن ماه در خیابان اجتماعی(بلوارجی) از ساعت 11 تا 13 برگزار گردید.

برگزاری این جشنواره برای بچه ها و نوجوانان با بیش از 50 بازی مهیج بومی محلی، ترامپلین، بازی های بنری خیابانی، بازی های فکری، گل کوچک، فوتبال حبابی، سرسره بادی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8056

به "اجرای برنامه های ورزشی در خیابان اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های ورزشی در خیابان اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید