اجرای پایش مناسب سازی در 935 واحد اقامتی مشهد

به گزارش گیگابلاگ، سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی از اجرای پایش مناسب سازی در 935 واحد اقامتی مشهد اطلاع داد.

اجرای پایش مناسب سازی در 935 واحد اقامتی مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اضافه کرد: در سال 97 اقداماتی را برای مناسب سازی تاسیسات گردشگری برای معلولان آغاز کردیم و همایشی با همین موضوع با حضور مدیران تاسیسات گردشگری نیز برگزار گردید.

او درباره ضرورت مناسب سازی مراکز اقامتی اظهار کرد: با توجه به این که حدود 10 تا 15درصد از جمعیت را معلولان تشکیل می دهند، مناسب سازی در تمام مبلمان شهری و تاسیسات گردشگری یک ضرورت است.

بیدخوری با اشاره به پایش تاسیسات گردشگری برای مناسب سازی در خراسان رضوی اظهار کرد: توجه ویژه به ایجاد رمپ ورودی ساختمان ها، امکان استفاده از آسانسور، مناسب بودن در ورودی اتاق ها، ایجاد سرویس های بهداشتی ویژه معلولان از مواردی است که در بازرسی و پایش واحدهای اقامتی مورد آنالیز قرار می گیرد.

او اضافه کرد: این اقدام از دو سال گذشته به صورت جدی آغاز شده و عمده واحدهای نظارتی مورد بازدید قرار گرفته اند و نواقص و مسائل آنها به صورت مکتوب به آنها اعلام شده است.

سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی گفت: در هفته جاری 30 واحد اقامتی را در فاز اول با حضور مدیرعامل انجمن شهر بدون مانع و تعدادی از معلولان بازدید خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1568

به "اجرای پایش مناسب سازی در 935 واحد اقامتی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پایش مناسب سازی در 935 واحد اقامتی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید