احتمالا ترم تابستانی در دانشگاه مازندران برگزار نمی شود

به گزارش گیگابلاگ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی به دلیل شرایط پیش آمده خبر داد و گفت: ممکن است مقداری از برنامه های ترم جاری را در تابستان برگزار کنیم.

احتمالا ترم تابستانی در دانشگاه مازندران برگزار نمی شود

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

فاطمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی در این دانشگاه صحبت به میان آورد و گفت: به دلیل شرایط موجود احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه وجود دارد، اما تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

فاطمی اضافه کرد: ممکن است که مقداری از برنامه های ترم فعلی در تابستان برگزار شود بنابراین مهلتی برای اجرای ترم تابستانی نخواهیم داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیی دانشگاه مازندران در خصوص شرایط نقل و انتقال دانشجویان گفت: طبق فرایند معمول دانشجویان تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه سجاد نسبت به جابجایی اقدام و درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

وی درباره چگونگی اجرای جلسات دفاع دانشجویان ارشد و دکتری و گفت: دانشجویان ارشد می توانند به صورت مجازی از پایان نامه های خود دفاع کنند و همچنین دانشجویان دکتری نیز می توانند پیش دفاع خود را به صورت مجازی و دفاع را با حضور داور به صورت مجازی برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3746

به "احتمالا ترم تابستانی در دانشگاه مازندران برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا ترم تابستانی در دانشگاه مازندران برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید