زمان تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر تا 4 مرداد تمدید شد

به گزارش گیگابلاگ، زمان جمع آوری وسایل دانشجویان از خوابگاه های دانشگاه شهید باهنر کرمان تا 4 مرداد تمدید شد.

زمان تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر تا 4 مرداد تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن اطلاعیه ای اعلام نمود که زمان تحویل وسایل دانشجویان از خوابگاه های این دانشگاه تا 4 مرداد تمدید شده و دانشجویانی که وسایل آن ها داخل خوابگاه جا مانده و به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند، می توانند با معرفی یکی از دوستان دانشجوی خود به مدیریت اداره امور خوابگاه ها و صلاحدید این مدیریت، جهت برداشتن وسایل خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه احتمال تشکیل کلاس های آزمایشگاهی و عملی تحصیلات تکمیلی در تابستان وجود دارد، فعلا مقدور نیست که زمان تحویل اقلام از خوابگاه بیش از این تمدید بگردد و کلیه دانشجویان خوابگاهی موظف هستند هر چه سریع تر نسبت به تخلیه وسایل شخصی خود اقدام کنند. اضافه می گردد که اِسکان تابستان در شرایط کاملاً خاص آن هم برای اتاق های یک یا دو نفر مقدور می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4965

به "زمان تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر تا 4 مرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر تا 4 مرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید