اختتامیه جشنواره ملی جهادگران 16 بهمن برگزار می گردد ، 32 درصد آثار ارسالی دانشجویی بود

به گزارش گیگابلاگ، دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران گفت: 16 بهمن ماه برنامه جشنواره ملی جهادگران در حوزه هنری برگزار می گردد که طی آن 20 گروه از جهادگران در حضور داوران ارائه خواهند داشت.

اختتامیه جشنواره ملی جهادگران 16 بهمن برگزار می گردد ، 32 درصد آثار ارسالی دانشجویی بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در رشته زبان انگلیسی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، یاسر حسین بیک، دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران صبح امروز در نشست سومین جشنواره ملی جهادگران گفت: سومین جشنواره ملی جهادگران از ابتدای مرداد ماه تا 19 آبان فراخوان ارسال آثار برای مخاطبین را گذاشته بود. همچنین سامانه ای برای آن بالا آورده شده بود که 6 بخش تخصصی داشت از جمله مالی، فرهنگی، عمرانی، سلامت، راهبردی و اجتماعی. در بخش فرهنگی و هنری فراخوان عکس و نماهنگ نیز داشتیم.

حسین بیک اضافه کرد: پس از اینکه فراخوان برای جشنواره داده شد هیئت انتخابی شکل گرفت که آثار ارسال شده را آنالیز کرد و طی بازه سوم و چهارم بهمن ماه پیش رویدادی با حضور راه یافتگان بخش تخصصی و مجموعه گروه های برتر کشور برگزار کردیم که به ازای هر استان یک گروه برتر دعوت نموده بودیم و دوره آموزشی برای راه یافتگان بخش نهایی برگزار کردیم که مجموعه ای از آن ها در اختتامیه حضور خواهند داشت.

دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران گفت: 16 بهمن ماه از 9 صبح تا 18 عصر برنامه جشنواره ملی جهادگران در حوزه هنری برگزار می گردد که طی آن 20 گروه از جهادگران در حضور داوران ارائه خواهند داشت و 18 مستند و نماهنگ در فضای جداگانه ای اکران می گردد.

وی ادامه داد: در کنار این ها ما سه کارگاه آموزشی هم زمان در نظر گرفته ایم که مجموعه از غرفه ها برای محرومیت زدایی نیز در آنجا حضور دارند که این کارگاه ها و غرفه ها زمینه ایجاد تعامل بیشتر بین گروه ها را فراهم می نماید.

حسین بیک توضیح داد: از 30 طرح برگزیده ای که در جشنواره مطرح می گردد ووله های 10 دقیقه ای از صدا و سیما پخش خواهد شد. همچنین 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر نیز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد. تعداد گروه های جهادی 1867 گروه مشارکت کننده در جشنواره ملی جهادگران اعلام شد از این آثار 20 اثر برتر به مرحله داوری راه پیدا نموده و 32 درصد آن ها دانشجویی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2259

به "اختتامیه جشنواره ملی جهادگران 16 بهمن برگزار می گردد ، 32 درصد آثار ارسالی دانشجویی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره ملی جهادگران 16 بهمن برگزار می گردد ، 32 درصد آثار ارسالی دانشجویی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید