استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور در حوزه گردشگری بوشهر

به گزارش گیگابلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور در حوزه گردشگری بوشهر صورت می گیرد.

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور در حوزه گردشگری بوشهر

اسماعیل سجادی منش در نشست با محمد چمکوری، سرپرست دانشگاه پیام نور استان گفت: نگاه استان به حوزه گردشگری مثبت است و ما در پی طرح جامع گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: کار علمی برای توسعه کمی و کیفی گردشگری بسیار با اهمیت است و اگر فعالیت در این حوزه با بررسی، تحقیق و علم روز همراه نباشد، بی تردید با بروز مسائل و معضلات به شکست منتج می شود.

او بیان نمود: ما برای صدور مجوزها، مولفه هایی را پیش بینی کردیم که علاقمندان به فعالیت در زمینه گردشگری، از ظرفیت علمی متناسب با حوزه فعالیت برخوردار باشند.

در ادامه این نشست محمد چمکوری، سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: ما در این مرکز آموزشی ظرفیت علمی خوبی داریم و آمادگی برگزاری استارتاپ های تخصصی همسو با مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را داریم.

او اضافه نمود: یکی دیگر از پتانسیل ها خانه های خلاق هستند که این ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان وجود دارد و برای توسعه گردشگری و صنایع دستی میتوان از این قابلیت نیز بهره برد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر شرح داد: ما در آینده نزدیک برای توسعه علمی گردشگری در استان، مقطع ارشد گردشگری را به ظرفیت این مرکز آموزشی اضافه خواهیم کرد.

در انتها این نشست مقرر شد که تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه برای توسعه علمی گردشگری و صنایع دستی استان منعقد شود.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15129

به "استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور در حوزه گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه پیام نور در حوزه گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید