استقلال سورپرایز لیگ قهرمانان آسیاست، مشتاق دیدن تاجیکستان هستم

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تاجیکستان درباره دیدار پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان گفت: در مجموع شناخت کامل و جامعی از فوتبال تاجیکستان نداشتم اما قبل از باشگاه های آسیا که استقلال توانست آنجا بازی های خوب را انجام دهد و صدرنشین شود شناختی نداشتم.

استقلال سورپرایز لیگ قهرمانان آسیاست، مشتاق دیدن تاجیکستان هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی های این تیم را دیدم و می دانیم تیم خوب و یکدست و منسجمی هستند. این تیم لیاقت سرگروهی را داشت و به نتیجه خوبی هم رسید. باید به مردم تاجیکستان تبریک گفت.

وی تاکید کرد: استقلال سورپرایز آسیا بود. آنها تیم منظمی هستند. استقلال تاجیکستان نظم تاکتیکی و سرعت خوبی دارد. این تیم در انتقال به حمله ها خطرناک هستند. این شروع خوبی برای فوتبال تاجیکستان است. این کشور هم مثل ایران استعدادهای فوتبالی خوبی دارد.

گل محمدی درباره احتمال حضور 25 هزار تماشاگر تاجیکی گفت: خیلی وقت است ورزشگاه با تماشاچی ندیدیم. نمی دانم چه میزان از ظرفیت ورزشگاه را با توجه به ویروس کرونا به حضور تماشاگران اختصاص می دهند. حضور آنها برای خودم بسیار مجذوب کننده است.

اولین بار است به تاجیکستان می روم اما می دانم مشترکات فرهنگی زیادی داریم. زبان مشترک فارسی هم داریم. خیلی مشتاقم بتوانم هرچه زودتر این کشور را از نزدیک ببینم و از حضور در آنجا لذت ببرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10466

به "استقلال سورپرایز لیگ قهرمانان آسیاست، مشتاق دیدن تاجیکستان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سورپرایز لیگ قهرمانان آسیاست، مشتاق دیدن تاجیکستان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید