افتتاح هتل آیدا هم زمان با ایام الله دهه فجر در تبریز

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح هتل آیدا هم زمان با ایام الله دهه فجر اطلاع داد.

افتتاح هتل آیدا هم زمان با ایام الله دهه فجر در تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، روز شنبه 16 بهمن ماه 1400 ، هم زمان با ایام الله دهه فجر هتل آیدا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان، به صورت رسمی افتتاح شد.

احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: طی سال های اخیر با مشارکت چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری، شاهد تسریع در پروژه های این حوزه به ویژه واحدهای اقامتی هستیم که موجب تسهیل ارائه خدمات به گردشگران استان شده است.

او در ادامه بابیان اینکه هتل آیدا ازجمله پروژه های اقامتی بود که در مدت زمان کوتاه به بهره برداری رسید، ادامه داد: هتل آپارتمان آیدا با 4 طبقه سازه ای در منطقه آبرسان تبریز قرارگرفته است که با افتتاح آن، تعداد واحدهای اقامتی استان به 26 واحد افزایش یافت.

حمزه زاده گفت: هتل آپارتمان آیدا دارای 15 واحد با ظرفیت 50 تخت اقامتی است که با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 31 میلیارد تومان، برای 10 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13568

به "افتتاح هتل آیدا هم زمان با ایام الله دهه فجر در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هتل آیدا هم زمان با ایام الله دهه فجر در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید