افزایش مهارت های شناختی بچه ها، معلمان آموزش می بینند

به گزارش گیگابلاگ، دوره مجازی پرورش مهارت های شناختی بچه ها خرداد ماه امسال با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی برگزار می گردد.

افزایش مهارت های شناختی بچه ها، معلمان آموزش می بینند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تربیت نیروی انسانی مجرب و کار آمد و افزایش مهارت های شناختی هدف از برگزاری این رویداد است.

محمود تلخابی دبیرکارگروه پرورش شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی درباره برگزاری این رویداد گفت: در این دوره آموزشی توانایی فراوری برنامه های پرورش شناختی و نیز روش های اجرایی طرح ها برای افزایش مهارت های شناختی بچه ها و نوجوانان آموزش داده می گردد.

به گفته وی، دوره مجازی پرورش مهارت های شناختی بچه ها یک دوره کامل مهارت آموزی برای آشنایی و آموزش علاقه مندان، دانشجویان و معلمان به حوزه پرورش کودک است.

این دوره آموزشی 42 ساعته که توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی برگزار می گردد، از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری شروع و تا اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این دوره مهارت آموزی می توانند با مراجعه به سایت موسسه آموزش عالی علوم شناختی و کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در این رویداد آموزشی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9530

به "افزایش مهارت های شناختی بچه ها، معلمان آموزش می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مهارت های شناختی بچه ها، معلمان آموزش می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید