العنبری: تراکتور سازمان یافته است و شانس صعود دارد، کایو: باید بازی بعدی را ببریم

به گزارش گیگابلاگ، سرمربی شارجه امارات با تمجید از شاگردان رسول خطیبی، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نامزد صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات دانست.

العنبری: تراکتور سازمان یافته است و شانس صعود دارد، کایو: باید بازی بعدی را ببریم

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز العنبری پس از تساوی بدون گل شارجه امارات مقابل تراکتور ایران گفت: با این نتیجه، محاسبات گروه برای صعود پیچیده می گردد و ما با همان اشتیاق قبلی برای ملاقاتهای آینده کوشش می کنیم. هر تیمی به دنبال کسب سه امتیاز است و این شرایط برای همه تیم ها صدق می نماید.

وی با تمجید از عملکرد شارجه گفت: نکته مهم برای ما، بازی تیمی، با شخصیتی خوب و قدرتمند است و به دنبال ادامه این فرایند هستیم. تیم من شخصیتی قوی دارد و مقابل تیم سازمان یافته ای که نامزد صعود است، یک امتیاز گرفت. امیدوارم در ادامه ملاقاتها پیروز شویم و امتیازات خود را افزایش دهیم.

همچنین کایو لوکاس که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این نشست خبری توضیح داد: ما کوشش کردیم برنامه های سرمربی را در زمین اجرا کنیم. قوی ظاهر شدیم و با اینکه به دنبال هر سه امتیاز بودیم، یک امتیاز مقابل تراکتور گرفتیم. باید در ملاقات بعدی پیروز شویم تا شانس خود را برای صعود حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9075

به "العنبری: تراکتور سازمان یافته است و شانس صعود دارد، کایو: باید بازی بعدی را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العنبری: تراکتور سازمان یافته است و شانس صعود دارد، کایو: باید بازی بعدی را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید