اولین تصویر واقعی گلکسی S22 منتشر شد

به گزارش گیگابلاگ، بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ اوایل فوریه 2022 از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد و به نظر می رسد مدل استاندارد و مدل پلاس از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارند. ساعاتی قبل، یکی از افشاگران چینی اولین عکس واقعی از گلکسی S22 را منتشر کرد که پنل پشتی آن را نشان می دهد. مهم ترین تغییر اجرا شده روی پنل پشتی، به براق بودن پنل پشتی برمی گردد. برای یادآوری باید بگوییم که گوشی های سری S21 از پنل پشتی مات بهره می برند.

اولین تصویر واقعی گلکسی S22 منتشر شد

از سوی دیگر، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، گواهی مربوط به گلکسی S22 اولترا (یا طبق برخی منابع S22 نوت) صادر کرده است. در کنار این گوشی، اسناد مربوط به گواهی قلم استایلوس این گوشی هم منتشر شده که شماره مدل آن با دیگر قلم های سامسونگ تفاوت دارد. در پنل پشتی گلکسی S22 دوربین سه گانه دیده می شود که در یک ماژول دوربین متصل به فریم، تعبیه شده اند. اگرچه به احتمال زیاد این عکس مربوط به ماکت گوشی موردنظر است، اما روی هم رفته با توجه به رندرهای منتشر شده، گوشی نهایی هم مبتنی بر چنین طرحی خواهد بود.

در رابطه با عرضه گلکسی S22 اولترا به عنوان S22 نوت هنوز منابع موثق این موضوع را تایید نکرده اند ولی احتمالا به زودی در این مورد گزارش های بیشتری منتشر خواهد شد. گفته می شود سامسونگ با تغییر نام این گوشی می خواهد توجه طرفداران مدل اولترا و گوشی های سری نوت را جلب کند.

گلکسی S22 از نمایشگر 6.06 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می برد. کاربران این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی استفاده می کنند. دوربین سلفی این گوشی هم مبتنی بر سنسور 10 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که هنوز گزارش موثقی در مورد سرعت شارژ آن منتشر نشده است.

گران ترین مدل این خانواده هم گلکسی S22 اولترا یا نوت است که همراه با نمایشگر امولد 6.8 اینچی راهی بازار می شود. این نمایشگر از رزولوشن 1440 در 3200 بهره می برد و مانند نسل قبلی، در این زمینه نسبت به مدل های استاندارد و پلاس حرف بیشتری برای گفتن دارد. ظاهرا ارزان ترین نسخه مدل اولترا از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم بهره می برد و گران ترین مدل هم مبتنی بر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

اگرچه دوربین اصلی این گوشی مانند نسل قبلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است، اما سامسونگ این بار از سنسور بهتری استفاده کرده است. در کنار دوربین اصلی، دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و اولترا واید 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی هم بدون شک مورد توجه طرفداران عکس های سلفی قرار می گیرد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و ظاهرا از سرعت شارژ 65 وات هم پشتیبانی می کند؛ اما در زمینه سرعت شارژ هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است.

بنا به گزارش های مختلف، فروش گوشی های سری S21 پایین تر از حد انتظار سامسونگ بوده و بنابراین این شرکت حساب ویژه ای روی فروش بالای گوشی های سری S22 باز کرده است. باید ببینیم آیا این گوشی ها مورد توجه کاربران قرار می گیرند یا نه. از سوی دیگر، باید به ادغام بخش موبایل و کسب وکار محصولات الکترونیکی سامسونگ اشاره کنیم که این کار برای بهبود شرایط بخش موبایل صورت گرفته است. به نظر شما گوشی های سری S22 با استقبال گسترده کاربران روبرو می شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13235

به "اولین تصویر واقعی گلکسی S22 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی گلکسی S22 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید