بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز برای عموم رایگان است

به گزارش گیگابلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز برای عموم رایگان است.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز برای عموم رایگان است

امجد باقری اظهار کرد: علاقمندان می توانند طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه از ساعت 9 الی 12 صبح و بعد از ظهر از ساعت 15 الی 18 و روز آدینه از ساعت 15 الی 18 از موزه تاریخ طبیعی زنجان بازدید نمایند.

سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و دعوت از عموم مردم برای بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان گفت: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده و نمونه تاکسیدرمی گونه های مختلف جانوری کشور در آنجا نگهداری می گردد.

او اضافه کرد: در این موزه بیش از 60 نمونه از پستانداران، 103 نمونه از پرندگان، 26 نمونه از خزندگان، 17 نمونه انواع ماهیان و 120 نمونه از حشرات مختلف جمع آوری و در معرض بازدید نمایندگان قرار داده شده است.

باقری گفت: از دیگر گونه های موجود در موزه تاریخ طبیعی زنجان میتوان به 15 گونه گیاهی، 38 گونه فسیل بی مهرگان، بیش از 30 گونه فسیل گیاهان، 76 گونه سنگ و کانی، 19 گونه اسکلت و بالغ بر 55 گونه از سایر بندپایان اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 5 شهریور 1403 بروزرسانی: 5 شهریور 1403 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 22495

به "بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز برای عموم رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز برای عموم رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید