بازی معمایی Papers, Please بالاخره به موبایل می آید

به گزارش گیگابلاگ، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، بازی معمایی و پیروز Papers, Please اثر لوکاس پوپ (Lucas Pope) بالاخره قرار است برای اندروید و iOS عرضه گردد.

بازی معمایی Papers, Please بالاخره به موبایل می آید

این بازی بازیکنان را در نقش یک افسر مهاجرت کشور خیالی آرستوتزکا جهت آنالیز گذرنامه های مهاجران مختلف برای تصمیم گیری در خصوص اینکه چه کسی می تواند وارد کشور گردد، چه کسی نمی تواند و چه کسی باید دستگیر گردد، قرار می دهد. آنالیز پیروزیت آمیز گذرنامه ها و اسناد با سرعت بالا باعث کسب عایدی بیشتری شده و این اطمینان حاصل می گردد که خانواده فرد ماه به ماه زنده می ماند. با این حال، دستورالعمل ها و قوانین با گذشت زمان سخت تر می شوند و چالش هایی را برای بازیکن ایجاد می نمایند.

گیم پلی Papers, Please تمرکز کاملی روی زندگی کاری افسر ذکر شده خواهد شد. در چارچوب زمانی بازی، آرستوتزکا اخیرا به جنگ شش ساله با کشور همسایه یعنی کولچیا سرانجام داده است، با این حال تنش های سیاسی بین آن ها و سایر کشورهای مجاور همچنان بالاست. در سرانجام هر روز درون بازی، بازیکن بر اساس تعداد افرادی که آنالیز نموده و رشوه جمع آوری شده به همراه مجازات های مربوط به نقض پروتکل های مختلف، عایدی کسب می نماید و باید آن را خرج خانواده خود کند. بازیکن بعلاوه باید مطمئن گردد که از راه های نامشروع پول زیادی بدست نمی آورد، زیرا ممکن است که تمام پولی که تا به امروز انباشته نموده به وسیله دولت مصادره گردد.

Papers, Please در زمان انتشار با استقبال مثبتی از سوی منتقدان و بازیکنان روبرو شد و به عنوان نمونه ای از یک اثری هنری پیروز شناخته شد. این بازی توانست با جوایز و نامزدی های مختلف از سوی جشنواره های مختلف تحسین شده و به وسیله مجله های Wired و The New Yorker به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2013 انتخاب گردد. پاپ طی گزارش اعلام نموده بود که بازی تا سال 2016، بیش از 1.8 میلیون نسخه فروخته است. این بازی در حال حاضر برای رایانه های شخصی، iOS (تنها روی آی پد) و پلی استیشن ویتا در دسترس است.

پوپ در پاسخ به سوالات توییتری هواداران گفت که پورت موبایلی تازه بازی دارای یک رابط کاربری ساخته شده برای نمایشگرهای کوچکتر خواهد بود و روی آن ها طبیعی به نظر خواهد رسید. او بعلاوه افزود که برای تجربه بازی روی iOS باید از نسخه 11 به بالای این پلتفرم بهره ببرید. با این حال معین نیست که نسخه اندروید مورد احتیاج یا هزینه بازی چقدر خواهد بود.

بازی Papers, Please در تاریخ 5 آگوست 2022 (14 مرداد 1401) برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15593

به "بازی معمایی Papers, Please بالاخره به موبایل می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی معمایی Papers, Please بالاخره به موبایل می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید