باید به تعهدات روز اولمان پایبند باشیم

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شهرستان آبیک در مدرسه تازه تاسیس مرحوم سمائیان برگزار گردید.

باید به تعهدات روز اولمان پایبند باشیم

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه وی با اشاره به اینکه وقتی خیرین وارد شهرستان می شوند باید از آن ها به درستی استقبال و استفاده کرد متذکر شد: ما باید کاری کنیم افرادی که تحت اسم خیر به شهرستان آبیک می آیند و می خواهند در این شهرستان هزینه نمایند شرایطی پیش نیاید که خیر نقره داغ گردد و دیگر نخواهد در این شهر اقدامات خیر خود را ادامه دهد.

وی اضافه نمود: با وجود گذشته روزها از افتتاح مدرسه خیرساز سمائیان، هنوز اداره نوسازی برای برطرف نقص های اعلام شده از سویی خانواده سمائیان ورود نکردند.

احمدپور ادامه داد: از زمان تحویل مدرسه از سوی خانواده سمائیان دیگر شاهد پیگیری از سوی این خانواده نبودیم و این نشان دهنده آزرده خاطر شدن این خانواده است و همینطور عدم حضور این خانواده در مراسم افتتاحیه به نشانه اعتراض است خانواده تعهد خود را به درستی انجام داده اند ولی ما دولتی ها از انجام حداقل ها عاجزیم.

این مسئول با بیان اینکه مدرسه خیرساز سمائیان نمونه شاخص یک کار قشنگ و در عین حال سریع و با کیفیت است، اضافه نمود: ما باید به تعهداتی که در روز اول دادیم پایبند باشیم پیمانکار اداره نوسازی باید حتماً برای نصب برطرف نقص های مطرح شده خانواده سمائیان ورود جدی پیدا کند.

فرماندار شهرستان آبیک وی با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: باید برای برگزاری حضوری امتحانات تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته گردد تسهیلگری در برگزاری و نحوه امتحانات حضوری باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به آسیب وارد شده به آموزش و پرورش به علت شیوع بیماری کرونا، عنوان نمود: یکی از خسارت های جدی به کشور در بحث کرونا موضوع آسیب به آموزش و پرورش است.

احمدپور توضیح داد: دانش آموز زمانی که در کلاس حضوری بودن بهتر مفاهیم را درک می کرد. یک موبایل همانطور که کارایی خوبی دارد برای دانش آموزان می تواند خطرناک باشد که امروز نقش خطر موبایل برای دانش آموزان پر رنگ تر است.

این مسئول با اشاره به پیش رو بودن هفته معلم گفت: ترکیب معلم با یک میزان پول ناچیز زیبنده نیست که هدف اصلی تقدیر از مقام و صندلی معلم است این باید آویزه گوش ما باشد ما تربیت یافته مکتب معلمان هستیم که سالها در کلاس درس آنها حاضر شدیم.

فرماندار شهرستان آبیک با تاکید بر اینکه ما تا روزی که نفس می کشیم باید خود را مدیون معلمین بدانیم بیان داشت: شهرداری ها بخشداری ها اعضای شورای شهر در جهت تکریم معلمین در هفته معلم ورود پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10380

به "باید به تعهدات روز اولمان پایبند باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به تعهدات روز اولمان پایبند باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید