با این اپلیکیشن ها در سفر هیچ نگرانی ای ندارید!

به گزارش گیگابلاگ، اپلیکیشن هایی برای کاهش نگرانی در سفر

سفر می تواند حال و هوایتان را کاملا عوض کند و شما را وارد دنیای جدیدی کند اما درعین حال استرس های خاص خودش را دارد، استرس هایی که اگر کنترل نشوند ممکن است کمی لذت سفرتان را کم نمایند. با اینکه ماجراجویی در نگاه اول وسوسه نماینده و هیجان انگیز به نظر می آید اما خطراتی دارد که البته می گردد به راحتی جلوی آن ها را گرفت! چگونه؟ به یاری اپلیکیشن هایی که پای تکنولوژی و فن آوری را به سفر باز نموده اند! می خواهیم از تعدادی از اپلیکیشن هایی رونمایی کنیم که اگر از آن ها بهره ببرید دیگر در سفر هیچ نگرانی و یا استرسی شما را تهدید نمی کند! ما را همراهی کنید تا از اپلیکیشن هایی برای کاهش نگرانی در سفر بدانید.

با این اپلیکیشن ها در سفر هیچ نگرانی ای ندارید!

اپلیکیشن Companion

در پی اپلیکیشن هایی برای کاهش نگرانی در سفر هستید؟ این اپلیکیشن مثل یک دوست و شاید هم فرشته نجات همواره از شما مراقبت می نماید! شاید در طول سفر مجبور شوید از راستاهایی بگذرید که از قبل فکرش را هم نمی کردید، در این صورت ترس و نگرانی می تواند خیلی راحت به سراغتان بیاید اما با Companion هرگز! با این اپلیکیشن از یکی از دوستان خود می خواهید که به صورت مجازی در سفر شما را همراهی نمایند. شما با این برنامه هر راستای که می روید را به دوستانتان می گویید و آن ها را هر لحظه در جریان اتفاقاتی که در سفر برایتان می افتد قرار می دهید.

شما با این برنامه هر راستای که می روید را به دوستانتان می گویید و آن ها را هر لحظه در جریان اتفاقاتی که در سفر برایتان می افتد قرار می دهید. دوستتان می تواند از روی GPS راستای که می روید را ببیند، از طرفی برنامه برای دیگر دوستان شما هم پیغام هایی را می فرستد تا اگر می خواهند در این سفر همراه شما باشند. دوست شما برای این سفر مجازی کار آسانی را در پیش رو دارد چون اصلا احتیاجی نیست که اقدام به نصب این اپلیکیشن کند. او فقط پیغامی را می گیرد که در لینک آن محل اقامت شما روی نقشه کاملا تعیین است. در سفر به مکان های نو از حضور افراد مزاحم نگرانید؟ در صورتی که در طول سفر گرفتار افراد مزاحم شدید برنامه از خود صداهای ترسناکی را منتشر می نماید که در کسری از ثانیه افراد مزاحم را وادار به فرار می نماید!

اپلیکیشن Grab

خیلی از مسافران هستند که همین که از قسمت حفاظت فرودگاه عبور می نمایند از ترس جا ماندن از پرواز و یا تغییر ساعت پرواز مدت ها در کنار گیت می مانند. با این اپلیکیشن اگر زمان کمی دارید بدون اینکه از کنار گیت تکان بخورید برای خودتان غذا سفارش دهید و فقط زمانی از کنار گیت بلند شوید که مطمئنید غذایتان آماده شده است. در حال حاضر این برنامه در حدود 20 فرودگاه معروف جهان فعال است و به زودی به دیگر فرودگاه ها هم می رود.

اپلیکیشن 1Password

با این اپلیکیشن به راحتی می توانید همه رمزهای عبور خود را مدیریت کنید؛ کافیست رمز عبور خود را به این اپلیکیشن بسپارید تا ببینید چگونه تا پای جان از آن محافظت می نماید! با این برنامه اگر در طول سفر خدای نکرده تلفن همراهتان به سرقت برود هیچ کس نمی تواند اطلاعات شخصی گوشی شما را ببیند.

اپلیکیشن FlightAware

آمارهای جهانی نشان می دهد که از بین هر 5 پرواز حتما یکی از آن ها با تاخیر و یا با خطر کنسلی روبرو می گردد البته این آمار در کشور ما کمی بالاتر است. اگر شما از اولین مسافران پرواز کنسل شده باشید این شانس را دارید که خودتان را به پرواز بعدی برسانید. امروز دیگر پروازهای زیادی هستند که کاملا پر از مسافر تیک آف می نمایند پس اینکه از اولین مسافران باشید اهمیت خاصی دارد. برای همین هم هست که نرم افزارهای زیادی اختراع شده تا به مسافران هشدارهای لازم را بدهد.

با داشتن اپلیکیشن FlightAware می فهمید که آیا پرواز شما تاخیری و یا کنسلی دارد یا نه. اینکه بدانید ویژگی های پرواز در هر فرودگاه چگونه است به شما یاری می نماید تا برنامه ریزی های خود را طوری انجام دهید که مطابق با شرایط فرودگاه باشد. این برنامه بعلاوه این قابلیت را دارد که پروازهای خروجی آینده را آنالیز کند و از این طریق اطلاعات کاربران را بالاتر ببرد.

اپلیکیشن CDC Travwell

در برخی از سال ها بیماری خاصی قسمتی از جهان را فرا می گیرد گاهی سارس، گاهی هم ابولا و … . در سفر به منطقه نو ممکن است این نگرانی به سراغتان بیاید که ای وای نکند مردم این شهر گرفتار بیماری مسری خاصی باشند که شما را هم درگیر کند! اینجاست که این اپلیکیشن به دادتان می رسد! در این اپلیکیشن نکاتی در خصوص بیماری های جهانی آورده شده که می توانید آن ها را به کار ببندید و از بیماری ها پیشگیری کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که مقصد خود را به برنامه بگویید حالا برنامه مثل یک پزشک به شما می گوید که فلان واکسن را بزن و این کارها را انجام بده تا از بیماری در امان باشی. این برنامه حتی شماره خدمات اورژانسی مقصد را هم به شما می دهد تا از خدمات آن ها بهره ببرید.

اپلیکیشن PackPoint

همه ما بارها در راستا سفر این نگرانی به سراغمان آمده که آیا همه وسایل ضروری برای این سفر را به همراه آورده ایم یا نه. با داشتن این برنامه دیگر این نگرانی هم حذف می گردد! نام مقصد و فعالیت هایی که قرار است در این سفر انجام دهید را به برنامه بدهید تا به شما بگوید که به چه وسایلی احتیاج دارید. این برنامه می داند که مثلا در مقصد شما باران زیاد می بارد پس به شما یادآوری می نماید که چتر فراموشتان نگردد. قسمتی از توصیه های این برنامه بر اساس پیش بینی آب و هواست و با توجه به سردی و یا گرمی هوا لباس هایی که باید بردارید را به شما می گوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13279

به "با این اپلیکیشن ها در سفر هیچ نگرانی ای ندارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن ها در سفر هیچ نگرانی ای ندارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید