برونو فرناندس رسماً به منچستریونایتد ملحق شد

به گزارش گیگابلاگ، باشگاه منچستریونایتد خاتمه پیروز شد ستاره پرتغالی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد.

برونو فرناندس رسماً به منچستریونایتد ملحق شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد انتها امشب (چهارشنبه) به طور رسمی بیان کرد با باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای انتقال برونو فرناندس به اولدترافورد به توافق نهایی رسیده است. طبق اخبار منتشرشده این انتقال در ازای رقم اولیه 55 میلیون یورو (47 میلیون پوند) عملی می گردد و در قرارداد این بازیکن 10 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده و 15 میلیون یورو پاداش در صورت رسیدن به اهداف خاص قرار داده شده است.

انتظارمی رود این هافبک نفوذی 25 ساله امروز (چهارشنبه) به منظور حضور در تست های پزشکی منچستریونایتد وارد شهر منچستر گردد. این بازیکن پرتغالی اگر مسئله ای خاصی وجود نداشته باشد، می تواند اولین بازی اش را برای شیاطین سرخ روز شنبه مقابل ولورهمپتون در هفته بیست وپنجم لیگ برتر انگلیس انجام دهد.

فرناندس که قراردادی چهار و نیم ساله با منچستریونایتد با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر امضا خواهد نمود، این فصل در 28 بازی برای اسپورتینگ، آمار 15 گل زده و 14 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

برونو پس از کریستیانو رونالدو، نانی و مارکوس روخو، چهارمین خرید منچستریونایتد از اسپورتینگ لیسبون لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2227

به "برونو فرناندس رسماً به منچستریونایتد ملحق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برونو فرناندس رسماً به منچستریونایتد ملحق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید